 Zdar draci, potřeboval bych pomoct, mam mustanga, normálně ho na jedničku rozjedu jde do otáček, zařadim dva, stále dobrý, taky jde do otáček, ALE teď přichází problém! Trojce se tam nechce a i když se mi jí tam podaří rychle zařadit tak se začne dusit, a to i z kopce! Nevíte čím to je? Děkuji za odpověď. Nemůže to být seřízením předstihu nebo nastavením karburátoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 23:48
 Jo dík za radu, zejtra se do toho pustim, pulku motorky sem měl rozebranou, ale zkusim se víc zaměřit na ten karbec.
Datum: 18. dubna 2009 23:48
 no tak pokud to chces na papiry tak to si uzijes spostu hodin pod strojem a v klece u neho, nezbvyva nez poprad mnoho zdaru at ti to pak vezmou, neni to sranda, a pokud narazis na firmu kera to dela tak ti si za to rikaj nehorazne mnoho, lepsi si to udelat sam ale je to mnoho prace a hodne kontaktu na dily, zkusenosti a taky chcechtaky a cas...jinak to ze se ti dusi na tri obvykle svedci ze chce secko vycistit a seridit...koukni se do FAQ, je tam jak rozebrat celej motor, jak to secko seridit, jak to secko vycistit, pokud to chces na papiry tak zacni ze udelas secko jak je to ve FAQ, to je naprosty zaklad a na tom se da stavet...jinak to vidim na serizeni predstihu, odtrhu, vycisteni vyfuku, profouknuti airboxu, serizeni a kompletni vycisteni karbecu (kanalky klidne dratem ale trysky jenom profouknout nebo chlupem ze smetaku, zadny ostry predmet!!!)...pokud si karbec vyvaril a vycistil, vyfuk vypalil a utesnil tak pak vycisti karbon z hlavy a pistu, poradne utahni (krizem a postupovat lehce az to dotahnes na krev!!!), vycistit svicku...casto to dela neserizena plovakovka v karbenatku...no mas si s cim hrat
Datum: 18. dubna 2009 22:53
 To já mam taky jiný motorky (Jawa 90 cross, Jawa/Čz 150/352), ale toho dachla chci na veteránský čísla.
Datum: 18. dubna 2009 22:02
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 to mas jeste dobre mi se dusi aj na 1 hodne zdaru ja to neresim kupil jsem si apriliu
Datum: 18. dubna 2009 21:51
|



|