česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau už zase žarovky, před tejdnem sem byl koupit nový dopředu 6v 15w a dozadu mně doporučil 12v 10v. Protože v 6v dělaj jen 5w a to mne praskne hned. když jsem je tam dal tak sem stím jjezdil motor sem vytačel skoro do plnýho a žarovky to vpohode vydržely a to sem jel 65 jinak jezdim do 55 až 60 ale proč to vydrži a pak po tejdnu praskne to musej bejt nekvalitní výrobky:-(:-! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2009 17:33
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5565    
uz nemam silu to vysvetlovat....takova civka (jak maly trafo)bejva prisroubovana na plechu na vidlicich v masce....vede do toho jeden kabel ze zapalovani(55),jehoz max.vykon je utlumen na urcitou mez(aby nepraskali zarovky) a zaroven funguje tak ze vhodne rozdeluje svetelny vykon mezi zadni a predni svetlo(15W a 5W)....vedou z toho dva vyvody(predek,zadek)...... ja to vzdavam......skuste to nekdo popsat lip bez obrazku.....bez tlumivky ti shori i 25W zarovka:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando jakou zas tlumivku? kde ji mam sehnat a kam ji mam dat?!
 
 
Datum: 20. března 2009 17:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5565    
tak uz sme se dostali kjadru pudla......to ze mas 05 se starym zapalovanim si mel rict uz na zacatku....to meni souvislosti...typuju ze tam nemas tlumivku a to je cela zahada praskani zarovek.....sezen si origo tlumivku a je po problemu...... parkovacka v tomhle pripade asi nepomuze:-D
 
 
Datum: 20. března 2009 14:59
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chongu dík asi ji tam připojim tu malou žarovičku
 
 
Datum: 20. března 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: Jawan21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam jawu 05 tam je zapalovani z pařeza
 
 
Datum: 20. března 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
co mas za stroj?? jaky mas zapalko? u fichtlu jsou u vsech zadni 6V 5W a ve predu bud 15W nebo 25W zalezi ktery mas
 
 
Datum: 20. března 2009 8:16
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pionýry vznikaly v době, kdy neexistovaly přijatelně dostupné technologie regulace napětí palubní sítě. Magneto totiž, narozdíl od dynama (či alternátoru s vnějším buzením), vzhledem k tomu že vyrábí energiji snímáním magnetického pole permanentních magnetů. A v tom je celá potíž, se vzrůstající obvodou rychlostí vzrůstá i výkon generované energie a protože její přebytek není regulovaný, dochází ke zvýšení napětí nad mez ktrou žárovky mají mít. Dochází pak k vyšší teplotě vlákna, které se více blíží tekutému stavu a pak stačí vzít na silnici díru a vlákno ,,skápne,, vlivem setrvačných sil... Takže není to zmetkem v žárovce ale vlivem neregulovaného palubního napětí. Soudruzi v jawě to vyřešili tak, že navrhli soustavu magneto - spotřebiče co nejlépe vyváženou s ohledem na provozní (běžné) otáčky motoru. Samozřejmě se musel najít kompromis aby při vysokých vlákno pokud možno nepraskalo a v nízkých otáčkách aby aspoň trochu žárovka svítila. Další problém je v tom, že se při výrobě musí zajistit, aby magneticita (či kýho šlaka se to jemnuje) permanentních magnetů byla u všech vyrobených rotorů stejná. No což se v mnoha případech nepovedlo, takže jsou velmi veliké rozdíly mazi svítivostí pionýrů.. většinou bludičky, ale sem tam tak silné magnety že praskají žárovky jak na běžícím páse. Jediné co můžeš udělat, pokud pominu možnost regulace moderními prostředky, je že soustavu zatížíž dalším spotřebičem, aby se ve vysokých otáčkách plákno přední lampy nepřepalovalo. Já osobně bych to neřešil zadní lampou, ale využil bych možnosti přidat dopředu parkovačku, které se dělají v 2W a 4W. Každopádně větší záteží si způsobíš horší světelné podmínky při nízkých otáčkách.
 
 
Datum: 20. března 2009 8:01
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 12:10:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu