česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: vydrimi      E-mail:      IP: uživatel1391    
Zdravim. Potřebuju poradit mám fichtala 05. Startuje tak jak má, jen je to jako by se zasekávalo lanko od plynu. Když jedu třeba na dvoujku na plnej kotel a pustim plyn tak ještě asi 2 vteřiny táhne pořád stejně a pak začnou otáčky pomalu klesat. Jiskra je pravidelná i pěkně táhne, ale s tímto se nedá jezdit. Dával jsem jiný plynový lanko, ale to také nepomohlo. Jo a ten rychlopal když ho mám otočenej až dolu a pustim ho tak se vrací hodně ryche až ke konci(tam to prudce narazí) tak myslim, že v tom asi chyba nebude. Myslim, že bude spíš chyba ve volnoběžné trysce, ale nechce se mě jí zase kupovat protože si nejsem jistej. Jo a karbec jsem čistil už 2x. Tak prosím poraďte. Děkuju. Vydra Lukáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2008 17:40
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no gdyz profukuju hlavni tak hnedka to samy udelam i s tou volnobeznou (co gdyby byla pricpana gdyz uz v tom sem tak at to lita a ta volnobezna ma vliv taky na akceleraci) jinak to samy se treb rika i o plovaku ze ma mensi duznu a tak se zasekava na stary jehle ale tento problem sem taky nemel gdyz sem koupil novej ale to zalezi na jaekho vyrobce proste narazis...btw mam ten pocit ze i ty poctivy veci se zacnou zanedlouho flakat a tak bude jedno od koho si to koupis doma stejne to budes muset prizpusobit...
 
 
Datum: 03. prosince 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
a v ziadnom pripade neobrusuj supatko... budes mat chudobnu zmes... a je taktiez mozne ze mas rozstrapkane lanko... to zistis jednoducho vymontujes a potiahnes ak pojde tažšie mas to jasne ak nie, taktiez mas jasne...
 
 
Datum: 02. prosince 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
myslis ze to bude v tryske? tak ju vyber prefukni a zamontuj(načo novu...) ak nepomoze tak bud mas naprd pruzinku čo sa mne este nestalo alebo mas proste vyhonene supatko... ja som kupil asi za 100sk fungl nove supatko a nemam stym problem... a dufam ze ani v dohladnej dobe nebudem mať... \r\nlen tak medzi nami... volnobezna triska je na volnobeh... keby bola pripchana tak ti motor nedrzi volnobeh
 
 
Datum: 02. prosince 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no bude to pruzina na soupatku...je uz stara, vyzdimana a pomalu se vraci...overit se to da tim ze sundas filtr, zatahnes za rychlopal a pustis a pokud se ti soupe vrati dolu az za ty dve sekundy nebo proste v jinou dobu nez ten rychlopal tak to je tim...vymen tu pruzinu a mas to:-)
 
 
Datum: 02. prosince 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Jestli máš plyn typu kolejky tak tam může být moc vazelíny a hustá . Utři vazku hadrem od benzínu a dej jí tam jen maličko nebo je dobrej řetězovej olej já ho tam dávám protože mi to taky dělalo.Jestli máš starou mulapětku s hliníkovým filtrem tak může být máčlí k rámu u hliníkový části filtru jak je staženej páskou.Nebo je ještě možnost jak je zadní část rukojeti plynu tak tam sou dva červíky tak zkus je povolit .Jeden to drží k řidítkům a jeden když sem dotahnul tak to šlo ztuha a nevracelo se to nebo je v prdeli lanko.
 
 
Datum: 02. prosince 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi      E-mail:      IP: uživatel1391    
To jsem myslel také, trochu se tam křížílo u karbecu, ale když jsem to srovnal tak na to nemělo žádnrj ůčinek. Je pravda, že kdyš sundám karbec a napnu to lanko tak to ne ještě snáž, ale myslím že v tom chyba nebude. Děkuju. :-)
 
 
Datum: 02. prosince 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
čau, možná je to tím, že máš srolovaný lanko, nebo někde přiskříplý
 
 
Datum: 02. prosince 2008 16:13
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi      E-mail:      IP: uživatel1391    
To právě asi ne. jako ten rychlopal se vraci bez problomu. lahko jsem naložil do oleje tak uvidim co to udělá. A ještě myslítě mam zkusit maliko to šoupatkou zbrousit brusnou pastou?
 
 
Datum: 02. prosince 2008 15:54
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna chyba v rukojetu,nebo pokud mas novy soupatko,tak oni ho ty oslove delaji o par setin vetsi a uz to dre.ja jsem si koupil novy karburator a par desitek kilaku plyn zustaval pri razeni na volnobeh trosku nahore.ted uz to nedela,uz je to zajety
 
 
Datum: 02. prosince 2008 15:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nevazne ti soupatko v karburatoru?
 
 
Datum: 02. prosince 2008 15:19
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 20:23:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu