česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: vaško      IP: uživatel1318    
čus borci.. chtěl bych zvíšit vykon u fíka... a mám doma 68trysku... dala by se doma navrtat vrtákem nebo tak...??ale bo jím se že by to zas nejelo.. tak se ptám... dík za odpovědi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 23:19
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: mišiak      IP: uživatel4669    
klud!! chlapec chcel vediet čo ma spravit aby mu isiel lepsie pionier... a nie to či bude mat kompresiu 1: 9,5 alebo inu... prvom rade, zvečit prefuky na valci... ale to je taka vec ze to nespravis v sobotu na kolene pri telke... takze odpada... potom je piest... mas moznost ho nahradit za kovany... toje drahe... potom je tam karburator... ak mas 05 tak tam daj karbec z 21 alebo mustanga... malo by to ist omalo viac... a takto je veeela uprav čo ti zdvihnu vykon ale su dost naročne na presnost a peniažky... ja som to vyriešil tak ze som si kupil silnejsiu motorku a uz nemam nutkanie zvečovat na mojej originalnej 05 vykon... a poviem vam ked mate naprd naladu a idete sa previezt na 46 ročnom originale a 3/4 cesty idete na plny kotol tak oproti neakemu fychtlu čo ide 80 a toči hadam 12000 rpm je to na nezaplatenie pocit.... takze na upravy sa vykasli a kup si neaku 175... len sa natom nezabi
 
 
Datum: 02. prosince 2008 23:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to cumim jednou sem mel i pravdu...k ty laditelny trysce, ona se nesmi pouzivat? jinak ten mustaf, je to u neho dost mozny ze mel tu 72, newim jak tady ten kapotovanej vyvoz (jo tendlec mel kompresi 1: 9,5 , dokonce by to tam melo byt i v nejaky tabulce, gdysi sem to uz videl) tak posledni nase verze tu 72 trysky mely...jinka myslim ze Standa tu povidal ze videl i 70, neni to nic nepochopitelnyho, zapadlo by to do ty rady 68, 70 ,72...jo tak tendlec mel fakt kompres 1: 9,5 , dynamo 20W a nase serie se uvadi 1: 9,2, negde sem videl i ze nekere nase meli kompres 1: 9,5 ale to je vice mene nepodlozene...jo a ty ses ten pan FK Racing?
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to úplně v pohodě. Jen jsem ti chtěl říct, že vím jak se chová větší tryska, právě proto jsem -už je to dost dlouho - používal laditelnou trysku. Měl jsem s tím pěkný úspěchy, než mi na to přišli ... kdyby si slyšel ty jejich komentáře: on tam pořád na něco šahá, jedu vedle něj do mírnýho kopce, najednou mu to začne měnit zvuk a tak šíleně mu to zrychluje, to není možný. A k tomu vývoznímu mustangu, kterej měl (údajně) větší trysku, jestli to třeba nebyl tento mustang http://www.jawamoped.com/html/mustang_road_test.html který měl (údajně) větší kompresní poměr.
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 0:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nejake dotazy nebo sem neco napsal blbe?
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 12:34
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak me se proste neveri:-D tak to teda zkusim jeste jednou vysvetlit: to Mildecz: tak zaprvy mas vetsi difusor cili tam musi byt zakonite i vetsi tryska a predpokladam ze 19 difusor asi nebude na seriovym motoru cili ten tvuj bude asi upravovanej takze tam je potreba vic smesi ve stejnym pomeru (u 17 difusoru cili u Jikovu 2917 coz je klasickej fichtlackej karbec tak tam je smes benal se vzduchem kupr. 1: 22 a jestli chces i u 19 difusoru mit ten samej pomer aby to jelo tak se musi na vetsi mnostvi vzduchu pouzit i vice benalu, proto ta 104 tryska ale to ty vis sejo...proto se pri vetsim difusoru musi davat optimalni tryska proto se to vzdycky ladi a ladi se to kvuli tomu aby byl spravnej pomer vzduchu s benalem protoze jen pri spravnym pomeru to jede nejlip sejo, vetsim karbcem docilis vice smesi pak v klikovce potazmo ve valci atd atd ale to sem odbocil od tematu trosku) a za druhy - ne ze by ta tryska nemela vliv na bohatost, ona ma pac cim vetsi tryska tim vic benalu ve smesi tim bohatsi smes, neni to zas tak markantni jak u jehly pac tam rozhoduje jak moc to privre ten privod z trysky a prece jenom tryska je v radu 0,68mm treba nebo 0,95 napriklad takze pri zmene trysky se ta bohatost az tolik neprojevi jako pri jinem zarezu na jehle jelikoz jehla reguluje privod benalu do vzduchu............... to FK: tryska je pri nejvetsim otevreni soupatka, je to od 3/4 myslim, ted to newim, dulezity je ze od vyssiho zvednuti az po to nejvyssi to rozhoduje tryska pac soupe je nahore, v tom pripade i jehla a tak zalezi uz jen na trysce kolik toho da...no a jehla tak to je myslim od 2/4 do 3/4 taky to newim presne tak to ber s rezervou dulezity zase je ze je to negde v polovine pac nezavisi ani tak na hlavni trysce jako na jehle na soupatku kera to skrti a samozrejme taky na soupatku kerej zase skrti ten proud namichany smesi s benalem...je toho plnej net, ma to gdejakej blog muzes se podivat...jinak k tem dvou tryskam 72 a 68 - ne ze by 72 tahla spatne od spodu to ne ale s porovnanim s 68 tahne o trochu min, je to i znat ale pozna to jen ten gdo to opravdu zkousel...pokud treba "cistis" trysku dratem, tim ji zvetsis prumer a pak ti tam bude jednak spatne rozprasovat a zadruhy tim tam pude mnoho benalu tak se ti to pri nizkych otackach udusi to je jasny...jinak pokud ses FK racing cili ta jedna z legend ta kse s tebou hadat nebudu jen davam svuj nazor pac ty mas mnohem vic zkusenosti...ale pokud ses fichtlar jako s podobnejma zkusenostma tak si to tu muzem vyrikat gdo ma v cem pravdu...jian k se muzu i mylit ovsem z my praxe toto vypliva
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Karburator Jikov 17 co se pouziva na pionyru ma dve trysky volnobeznou a hlavni.Ta volnobezna,pokud se nepletu pracuje od volnobehu asi az do otoceni plynove rukojeti o 1/3.A ta hlavni tryska zatim nema na obohaceni smesi zadnej vliv.Pridame li plyn jeste vice takpak nastupuje hlavni tryska.Jinak na svim upravenym fikovi mam Karburator Dellorto 19 a volnobeznou trisku 45 a hlavni 105 a vubec to vod spodku nejde hur.Platilo by to v pripade ze bych rozjel jednicku pak tam narval za tri a dal plnej plyn.Pak by se to ulejvalo.
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve .... aby vic dokrmoval nahore ale hur to pujde ve spod .... Jak to může jít s větší tryskou hůř odspodu ? Přemejšlíš někdy o tom co napíšeš ! Zkus co nejpodrobněji odpovědět na tuto otázku : V jakém rozsahu povytažení (zdvihu) šoupátka reguluje bohatost jehla, a v jakém hlavní tryska ?
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pardon teda o neco vic dokrmoval nahore se 72 ale hur to pujde ve spod...jinak ne ze by daval vykon az na spici samozrejme dava po celou dobu ale lip dokrmuje vetsi otacky...sak pro to se na posledni mustafy davala 72 aby se tocil o nejakejch 200 bo kolik otacek vic a jeste se tam daval 2krouzkovej pist takze proto se i vic tocil tak aby se to krmilo...a ze pojede hur od spodu je dano tim ze tam pude vic benalu, cili jakby se dusil...takhle sem se chtel vyjadrit:-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 13:08
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve, přečti si cos napsal ... pokud chces aby se ti o neco malo dokrmoval i nahore tak kup 72 ale zase ti to pujde o malinko hur od spodu... Také tvrdíš že tryska dává výkon až na špici, tak jakto (podle tebe) že to pojede hůř od spodu ???? Nějaký divný, že ?! To snad není možný ....
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
No ono to je trosku slozitejsi,pisu co mam odzkouseno.Vykon motoru stoupa s bohatosti paliva,ale jen do urcite miry.Mam vyzkousenou trysku 72,75,80.Seriovy motor je delanej na spotrebu a zasah o 10 procent zvetsit trisku nic nezkazi,pouze ti pujde nahoru spotreba.tTak o 0,5l.Dalsi vyhoda je ze vice paliva ti lepe ochladi pist,tudiz i ve stoupani muzes jezdit vice v tahu a motor nebude tolik vadnout.Vse co pise Steve je pravda.Jeste jedna vec,tryska 68 je zakladni a kdyz treba nemas funkcni orginalni filtr a mas motor po vybrusu tak ho pridres,protoze se ti ochudi smes a uz tam teoreticky nemas trysku 68 ale 61 protoze bez filtru se ti ocudi smes o 10 procent.
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
povim ti jak zvednout vykon: napnes a namazes retez, vycentrujes kola, dofoukas je, das nova tesneni pokud ty stare uz dloslouzili, vse poutahujes, vycistis a pak uvidis jak ti lita dabel malej:-) jinak tryska dava vykon az na spici a cim vetsi tim to vic zere, neni to sranda vyzkouset tu nejlepsi trysku na karbec ale nejlepsi je asi ta 68, pokud chces aby se ti o neco malo dokrmoval i nahore tak kup 72 (je o neco levnejsi pac se privazi spis odnekud z ciny nebo z nejakyho kouta asie) ale zase ti to pujde o malinko hur od spodu...temito upravami dostanes zpatky 1 kone kerej se rad ztraci ale musi to udelat poradne! jo este vypal vyfuk a celou vyfukovou soustavu a pak ti bude litat jedna basen:-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4539    
No podle tvojeho dotazu se mě zdá že toho o pinckách ještě moc neviš. Výkon jen tak nezvedneš bez investic ! Pomocí vrtačky ;-) s tým se smiř.
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tím zvedneš spotřebu a ne výkon
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 15:05
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:19:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu