Jméno: radio
IP: uživatel202
 Cau fichtlaři, pustil jsem se do zprovozneni jawy 20 ktera 15 roku stala v šopce, už jezdi ale bojuju s jedním problémem,hned když chytne tak jde na maximální otáčky,proste šroubek na volnoběh mam uplně vyšroubovaný a vubec to na to nereAGUJE,v karburatoru to není,když to naklopím na pravou stranu tak zdechne, nic mne nenapadá,mohlo by to být příp. guferem pod zápalkem? kdybych ho chtel vymenit,musim pulit motor??dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2008 22:43
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
dajsi dule filtr a kukni ci a ti vraca supatko ket ne tak je povoleni karbes alebo to sce nove tesneni na karbec jak rikal ten bezmena
Datum: 16. července 2008 22:43
přesně tak mě to taky dělalo jak sem si koupil 20 ktera dlouho stalá vyměnil jsem to těsnění a plynové lanko a jede jak drak
Datum: 16. července 2008 18:44
Saje ti to někde falešnej vzduch, dej nový těsnění mezi karburátorem a kolínkem a kolínkem a válcem a vše pořádni toháhni když se to nezlepší je to gufero pod rotorem
Datum: 16. července 2008 18:05
kdyz chces vymenit gufero pod zapalovanim,tak nemusis pulit motor,staci sundat stator zapalovani,potom vytocit sroub u rotoru a sundat vacku a pak pomoci osmicky sroubu stahnout rotor,pak uz mas volny ristup ke guferu,ale bejt tebou tak skontroluju jestli nemas moc napnuty lanko plynu nebo jestli ti to nekde neprisava falesnej vzduch
Datum: 16. července 2008 17:42
|



|