Jméno: Karel
IP: uživatel15063
 Zdarec, potřebuju radu už jsem bezradnej, babeta dlouho nejela, vyměnil jsem tyristor, cívku, gufera, vyčistil karbec, svíčka nová, koleno výfuku vyčištěné, babeta normálně běží na volnoběh, ale jakmile přidám plyn a chci se rozjet začne se dusit a za boha nejde do otáček, když na ní sedím a chci se rozjet, laboroval jsem i s bohatostí a žádná změna. Setkal se s tím už někdo? Mě došli nápady už.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2017 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel19105
 To s tim benzinem mohu potvrdit. Vyměněná půlka střev motoru (což bylo potřeba),poopravená eletrika a ať sem dělal cokoliv,tak to nejelo... vylil jsem benzin,nalil novej a vše cajk... paradox je,že během odzkoušení babety mi došel benzín a žádnej jinej jsem neměl,tak jsem ho tam hrcnul zpátky a normálně to na něj zas jezdilo  spojky to je materiál. Nový rozšlapovky pro mě byly bez úpravy nepoužitelný a po úpravě jsem je pak stejně ještě dvakrát předělal... když začlo vše fungovat na 100% tak byly slabý jak papír... rozběhový kupodivu ani nezlobily... u řadících jsem musel zaoblit nějaký ostrý vymlácený hrany na unašeči... jinak totálně primitivní motor
Datum: 28. dubna 2017 21:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A stačí se ti to než se rozeběhnou dostat do provozních otáček? pokud ne musíš si s tím pohrát, je to někdy laborace. Jednou jsem s tím blbnul tak dlouho, že zabralo až odlehčení paken odvrtáním. Začaly spínat později a fungovalo to super. Ještě na co je to háklivý je starý benzín. Soused jednou Babettu pomalu rozkopal vsteky a přitom stačilo nalít čerstvý benzín.
Datum: 28. dubna 2017 10:00
Jméno: Karel
IP: uživatel11009
 No právěže, starý zabíraj od určitých otáček ale nový okamžitě s rozběhem mopedu. což nesmí.
Datum: 27. dubna 2017 20:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tam jde o to, že musí zabrat až v určitých otáčkách, pokud zabírají téměř od volnoběhu tak to nikdy nerozjedeš.
Datum: 27. dubna 2017 16:11
Jméno: Karel
IP: uživatel19102
 To jde na stojanku, pakny jsem koupil, ale ani se nerozpoji, tzv pořád berou, tak jsem tam bouchl zas ty stary, který jsou úplně stejný jak nový, ale vypnou na volnoběh
Datum: 27. dubna 2017 15:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zkus jí roztočit na stojánku aby si měl kolo ve vzduchu.... pokud to poběží tak hledej v rozběhových paknách. Jinak karbec. Je tam všechno tak titěrné, že kolikrát ani ultrazvuk na poprvé nezabere.
Datum: 27. dubna 2017 13:52
Jméno: Karel
IP: uživatel19101
 Karbec čistý jak slovo boží. Pro jistotu jsem udělal vybrus je hodne vylitana a vyfuk ještě udělám.
Datum: 26. dubna 2017 21:04
Jméno: karlos
IP: uživatel19099
 přesně jak bych to psal já,ten samej problém a nakonec ucpanej výfuk....tak jsem ho vypálil a lítá
Datum: 26. dubna 2017 20:39
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se znovu na karburátor. Vyšroubuj trysku volnoběhu a vyčisti dírku na spodu té komůrky .Odtud jde kanálek ke šroubku štelování přídavného vzduchu a taktéž kanálek ,který ústí pod kryt vzduchového sání.
To musí být průchozí.
Datum: 19. dubna 2017 10:50
|



|