Jméno: Dew
IP: uživatel18572
Posl.aktualizace: 29. února 2016 23:10
 no minimálně by mohl být trošku lepší start....
Datum: 29. února 2016 23:10
Jméno: standa
IP: uživatel18574
 Minimální. Poznáš rozdíl 1,5 a 2,0 ....
Datum: 29. února 2016 22:00
 Ne v pohodě já se jen ptám  já mám na svým 1,7 ale pro srandu zkusím 1.9... jaká bude změna..
Datum: 29. února 2016 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel18574
 Dlouhodobě se mi osvědčují hodnoty okolo 1,8-1,9mm před HU jako ideální pro seriové a lehce upravené motory. Na 60ccm válce,kde držím kompresní poměry pod 9:1 dokonce nastavuju hodnoty lehce přes 2mm. Motory mají kultivovaný chod,dobrý spodek,startují a točí jak by měli. Někdo muže mít i jinej názor. Nikdy jsem se striktně nedržel nějaký vyčtený hodnoty. A co si pamatuju,tak manuál stanovuje hodnotu předstihu do rozmezí 1,6-1,9mm. Tak nevidim důvod se nad tím pozastavovat.
Datum: 29. února 2016 20:00
 Není 1.9 mm moc? To pak nebude mit vykonod spoda ne?
Datum: 29. února 2016 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Zaprvý přidej na předstihu na 1,9 a za druhý uber hladinu. Máš správně zapojenou indučku? Nemáš prohozený 1 a 15 ?
Datum: 28. února 2016 16:52
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Přeměř vzdálenost cívek od rotoru. Měla by být 0.3 mm. Stačí ústřižek z petlahve ,který vložíš mezi cívku a rotor. Při nastartování, nakloň moto na stranu, kde je karburátor.
Datum: 28. února 2016 7:10
|



|