 Zdar draci.Po 15ti letech jsem si opět sehnal pionýra.Mám ale hned několik problémů a doufám,že se najde někdokdo mi poradí i s dalšími věcmi.Kupujícíse dušoval,že motor je po výbrusu,nová spojka,atd.Druhý den jsem se chtěl poprvé projet,ale pio jakoby neměl vůbec žádný tah.Vím není to žádný divoch ale nedokázalo to se mnou jet ani na dvojku a musel jsem podřadit na 1 i na rovince.Do uplně minimálního kopečku to nedala ani ta jednička a udusil se.Nevíte v čem bude zakopaný pes?Druhá věc je že při startování sodkrytým zapalováním se rotor otočí většinou jen o pár milimetrů a třeba na každé 10 našlápnutí se teprve otočí dokola a motor naskočí což si myslímže je taky špatně.Díky za vaše postřehy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2016 8:57
Jméno: standa
IP: uživatel18550
 Zaměř se na to zda klouže spojka a nebo nezabírá startovací segment. Už jsem se setkal i s tim,že zůstával viset cvrček na předloze v převodovce ... to se mi nedávno stalo u jednoho takovýho dobitýho motoru na opravu. Když jsem vychytal všechny mouchy (spíš masařky) tak jsem to složil a stávalo se,že občas neodskočil nazpátek cvrček ... musel se tam dát kvalt,škubnout s tim a zase to startovalo ... jestli on to ten chlap neprodal a tys to od něj nekoupil  ale jel pěkně ... k tý lenosti a chcípání - kompresi to má? Hlava nepodfukuje? Karbec nějak seřízenej? Zapalování funguje a kladívka otvírají před HU? V HU je tam malý odtrh? Benzin tam teče?
Datum: 14. února 2016 8:57
 Ahoj,hele já myslím že nemáte seřízenou spojku.To je ta druhá věc.Ta první se zaměřte na palivovou soustavu.Nebo špatné gufírko na klice u zápalka.Nebo musíte seřídit jehlu.
Datum: 13. února 2016 14:26
|



|