Jméno: Švejk
IP: uživatel18123
 Ahoj všem, mám problém s pionýrem. Po několika letech stání ho chci protáhnout technickou a dokončit polopřevod. Problém je že nedrží otáčky a chcípá. Když se ho podaří nakopnout a hned nechcípne tak po chvíli běhu najedou klesnou otáčky a zhasne (mám nastaven celkem vysoký volnoběh). Když na něm jedu tak je vše OK, pak ho postavím na stojan a nechám volnoběh a třeba po minutě klidného běhu se zas začne dusit a zhasne. Taky sem vypozoroval, že po ohřátí na stojanu se mu nepravidelně zvyšuji na okamžik otáčky než zas sám zhasne. Měnil sem kondenzátor, cívku, fajfku, svíčku, benzín. Čistil sem několikrát nadrž, palivový filtr, karburátor, trysky, vejfuk. Nastavil sem odtrh, předstih, mezeru cívek od rotoru, plovákovou hladinu. Už mě nic víc nenapadá tak prosím o radu zkušenější.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2015 12:30
Jméno: standa
IP: uživatel18130
 V nejhoršim to protáhneš technickou a nebo evidenčkou i v tomhle stavu ... beztak to tam povezeš na vozejku ... když nenarazíš na kreténa,tak to jen sundáš z vozejku,on to vyfotí a zas mužeš kurtovat na vozejk.
Datum: 12. června 2015 12:30
Jméno: pepa
IP: uživatel18126
 Saje ti to falesny vzduch pravdepodobne guferem pod zapalkem...za ty leta spuchrelo...za chodu motoru strikni pod rotor zapalka horlavi sprej pokut vyleti otacky saje to tudma
Datum: 11. června 2015 15:50
|



|