Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Stadion 22 už delší dobu mě trápí problém:Motor po go(výbrus,ložiska,gufera...) Motor chytá na první nášlap, normálně jede super až 58km/h. Při delším stoupání jede za jedna dobře a jde za plinem, ale po zařazení na dvojku, se motor začne dusit(čím víc plinu tím horší). Na volnoběh má pak šíleně vysoké otáčky. Nejdřív sem myslel že se motr jen přehřívá nedostatečným záběhem, ale problém je stejný i po 500km. Tipuju že po přehřátí bere falešnej vzduch ale kde? Karbec a válec jsem pro jistou přetěsnil (na silikon).Předstih ok,svíčka cihlová, benzín ok.. Jediný co mě ještě napadá jsou gufera!?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2014 16:55
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Klika jde hladce, ale na straně magneta mi připadá že má malinkou vůli. Svíčka cihlová (tedy normálně, ve chvíli kdy to nejede jsem jí nekontroloval!)motor mažu 1:30 modrákem a ani za studena nekouří!Je tam karbec s 15 difuzorem z s23...
Datum: 14. prosince 2014 16:55
Jméno: standa
IP: uživatel17716
 Je klika na středu bloků? je dobře nalisovaná,nešponuje v ložiskách ? Směs není moc bohatá? Svíčka je černá? Nesmrdí to? nemizí olej?
Datum: 14. prosince 2014 15:41
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 Předstih to nebude zkoušel jsem ruzná nastavení stejně jako ruzné teploty svíček.divné je že po opětném přeřazení na jedničku motor zase táhne(samo že při menším zatížení)?!když by benal rozpouštěl silikon, tak by to fungovalo aspoň nějakou omezenou dobu, ale tahle závada se opakuje ihnet i po komplet rozborce a zborce...
Datum: 13. prosince 2014 20:01
Jméno: Zdeněk
IP: uživatel17715
 Tohle se mi stávalo u fichtla. Pokud se motor dusí a zhoršuje se to přidáním plynu, jsou to nejspíš samozápaly. Motor je přehřátý a palivo chytá dříve, než by mělo být zapálené. Chce to dát studenější svíčku. Teď nevím, jak se to značí, ale tenkrát jsem dával "devítku". Také může být příliš velký předstih, to vede také k přehřívání a samozápalům. Samozápaly lze ověřit tím, že se motor uvede do toho stavu, kdy se to projevuje nejvíce a v tom vypnout zapalování. Motor po vypnutí zapalování má snahu běžet dál.
Datum: 13. prosince 2014 18:00
Jméno: kovariceek
IP: uživatel16524
 Silikon pod karburátor není vubec dobrý protože ho benzín rozleptá skus sundat karbec srovnat přírubu třeba na skle (se smirkovým papírem) podívej se jestli je je příruba rovná na válci dej tam těsnicí papír a slož to akorát to dotáhni s rozumem at nezohneš znova přírubu. A uvidíš
Datum: 13. prosince 2014 16:15
|



|