Jméno: Martin
IP: uživatel17042
 Zdravím,
Mám problém na jawa pionýr 21, dělal jsem komplet motor( ložiska, gufera, klikovka ojnice) hlava válec píst kroužky všehno je fungl nové. Nakopnout jde na poprvé, ale ale drží tak 5 sekund a zdechne musím opakovat několikrát . Motor nechce běžet od spoda. na neutrál jde dobře, drží i volnoběh. Jak zmáčnu spojku dám 1 tak pomalu strácí výkon. když ho dostanu do otáček tak jede moc pěkně. Pak zařarim na 2 a opět nechce jet jen z kopce, když se dostává do otáček. Prostě jede jen v otáčkách. Filtr je novej, výfuk vypálenej vyčistěnej. Kdyby jste měl něko nějaký nápad předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 9:06
Jméno: Martin
IP: uživatel17042
 Tak dík moc za rady problém je vyřešen. A filtrbox je utěsněn. bylo to cívkama v zápalku
Datum: 16. dubna 2014 9:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co filtrbox?? máš ho utěsněný?? a jak tam máš zátky (pokud tam na ně jsou dírky)???
Datum: 09. dubna 2014 12:32
Jméno: Standa
IP: uživatel17046
 To je jednoduché. Koukni se,jestli se šoupátko zvedá,když utahuješ šroub volnoběhu.... lepší rada mi nenapadá ... ovšem tato věc nemá naprosto žádnou souvislost s tvými problémy
Datum: 09. dubna 2014 10:31
Jméno: Martin
IP: uživatel17040
 Hladina je ok . volnoběh jde štelovat velice špatne. karbec jsem sundal pročistil i tu "pidi" dirku. ale jak jsem koukal na šoupátko tak se mi zdá v místě kde dosedá volnoběžný štelovací šroub tošku vydřené. je to možné tím?
Datum: 08. dubna 2014 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel17045
 Válec ač je jaký je (již se nebudu vyjadřovat ke kvalitě polských "replik"  tak válec za to nemuže... Já bych šel po tom volnoběžnym okruhu a překontroloval hladinu.
Datum: 08. dubna 2014 19:00
Jméno: Martin
IP: uživatel17040
Datum: 08. dubna 2014 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel17039
 Polovička origo karbeců má ucpanej volnoběžnej okruh vzduchu - nejde jen o trysku ale o vzdušník v difusoru a pidi dirku za šoupátkem - a o tý ani nikdo neví že tam je - to nejvíce ovlivňuje spodní spektrum otáček a volnoběh a dělá to tyhle problémy. Problém č.2 je že 3/4 respondentů zde na pokecu s těmito problémy maj hladinu že to skoro teče ven.... Sám jsem si to důkladně pročistil,seřídil a pio studenej chytá na první kop nohou a teplej na otočení startpáky rukou a bez plynu!!! A pak že to nejde ....
Datum: 08. dubna 2014 17:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 jinak hladinu máš mít tak, že když to nastartuješ, necháš chvíli běžet, pak to zdechneš, zavřeš benzín (ideální je odpojit hadičku uplně), odšroubuješ víčko a když šroubovákem potopíš plovák až na dno, tak hladina musí být zároveň s horní částí plováku (tou obroučkou která zavírá ventil). Tohle je správné nastavení pro seriový motor.
Datum: 08. dubna 2014 14:00
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tak zaprvé, jehla nemá s hladinou nic spolešného, zadruhé jehla má být standartně v druhém zářezu zhora (v záběhu na třetí drážce). Ten nultý výbrus je originál válec nebo nový polák???
Datum: 08. dubna 2014 12:38
Jméno: Martin
IP: uživatel17042
 Je to 38 (0 výbrus). Jehlu už jsem zkoušel na všecny zbůsoby( na první zářez se to zdá nejlepší), plíšek taky.
Datum: 08. dubna 2014 12:15
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jinak co hladina v karburátoru??
Datum: 08. dubna 2014 10:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co to je za válec???
Datum: 08. dubna 2014 10:08
|



|