česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Čau minule jsem semka psal že když fichtla vytočím tak začne prskat do vejfuku a jakoby tam nedotíkal benzín ale zkoušel jsem vše co jste mi radily. hladina dobrá, zkoušel jsem i to zapalování přelaďovat a vždy se to lišilo startem nebo dobou ohřátí až tam pak líp tekl benzín. zkoušel jsem kondík, svíčky, jehlu, předstih odtrh, opiloval jsem kladívko s kontaktem a přetěsňoval jsem hlavu ale při dotahování jsem ztrhnul jeden šroub tak jsem ho vytáhl a byl kolem dokola mokrý od benzínu jo a trochu se klepe píst ale jen trochu ale ten je novej i s pístníma kroužkama. Jediný co mě napadá a co jsem ještě nezkoušel je: přetěsnit válec, zkusit dát jinou zapalovací cívku a to je asi vše co mě napadá protože jsem úplně vše zkusil a stále bez rozdílu. Jen bych dodal že když nakopnu a rychle vypálím kupředu tak za studenýho motora to nedělá to jen když se zahřejetak to dělá dík za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2014 20:23
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a až si sednou kruhy ve vyjetém válci,budeš se ptát znovu
 
 
Datum: 10. března 2014 20:23
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
tak kdyz si tak chytrej tak jsi to mel udelat hned jestli tam byla vule tak bych ho stejne koupil hned ale spis bych bejt tebou casem udelal vybrus
 
 
Datum: 10. března 2014 20:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Neměli jste pravdu ani jede dal jsem nový píst a jede dá se vytočit přetočit kalí 68km/h což je fakt dobrý a jede i přes plný plyn a zapalování jsem ani nešteloval ;-)
 
 
Datum: 10. března 2014 17:22
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
TAK TO ASI BYLO FAKT TYM PÍSTEM PROTOŽE JSEM HO DNES DÁVAL PRYČ A ČEP SE VNĚM PROTÁČEL TAK JSEM DAL NOVÝ PÍST JO A BYLO MOKRÉ TĚSNĚNÍ VÁLCE TAKŽE TO NĚKDE PROFUČOVALO
 
 
Datum: 09. března 2014 19:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no totok jesti interesantní disputace:-))) taky přidám jednu myšlénku. vejfuk a sání čisté jest?? se zasratou plynovou cestou jezditi příliš mrzké bývá.
 
 
Datum: 09. března 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
se šuplerou se nedá měřit píst ??? to spíš ty s ní neumíš měřit jak to tak čtu
 
 
Datum: 09. března 2014 8:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak myslíš. tak se s tím nějak poper.. mohl jsi třeba i pochytat nové rozumy
 
 
Datum: 08. března 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
hele nechci aby to dělal někdo za mě chci si to udělat sám a zároveň se i přiučit na co se mám příště zaměřit jen se v téhle debatě snažím zjistit co je za problém zatím jsem z vás získal informaci ohledně té indučky a pak se mrknu na předstih máte pravdu to není nic složitého na chápání jde jen o přesnou ruku a oko :-)
 
 
Datum: 08. března 2014 22:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a odpovíš mi na otázku?
 
 
Datum: 08. března 2014 22:42
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
mám mustanga takže pod nádrží :-)
 
 
Datum: 08. března 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě jakube odkud jsi? třeba je tu někdo z tvého okolí kdo ti pomůže ten problém vyřešit osobně
 
 
Datum: 08. března 2014 22:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cožee? sedlo a nádrž pryč kvůli výměnu indučky? to jsem ještě neviděl :-D ... co to máš za pionýra prosimtě?
 
 
Datum: 08. března 2014 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
jasně že pár dílů doma na fíka mám plnou bednu náhradní kostru kola řetěz vydle kdyby se posrali atd nechci do tebe nějak rejpat nebo tak ale myslím si že kdybys toho chrchla měl před sebou tak bys u toho tak hodinu a půl strávil jenom kdybys zkoušel tu indučku musíš dát sedlo pryč nádrž pryč idučku vyměnit pak zase zpátky atd dávání novýho pístu ladění předstihu atd ale kladívko jsem kupoval nový skusim zejtra brnknou ta kámošem aby puči indučku na odzkoušení a když to nebude ono tak u něj ještě zkusím ten předstich a jeestli ani ne to tak kupuju píst
 
 
Datum: 08. března 2014 22:04
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16913    
jasnovidec tu ale neni nikdo, a kór když má radit přes internet. to je as istokrát těžší najít problém, než když ten stroj máme před sebou. a věřím že byse s tim taky zdejší (včetně mě) ,,profíci,, chvilku trápily. fichtl je totiž nevyzpytatelnej stroj.. mě se třeba stalo, že mě málo svítilo světlo - laboroval sem s el. - kostry, dráty, cívky, atd. pak sem koupil jinou žárovku a hle záře jek bejk. njn. holt jiná nebyla a ta co nesvítila byla funglovka. proto mám doma dostatek všeho abych mohl dělat záměny za funkční.. to už je úděl fichtlaře - mít díly, to je to oč tu běží.
 
 
Datum: 08. března 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
jo ale popsal jsem vše co mě napadlo jediný řešení je asi teda zkusit tu indučku což pochybuju že změní ten můj problém. popsal jsem jak šteluju zapalování a vy jste mi ještě furt neodpověděli jak teda s tým pístem? jinak ten starej píst co sem vyndal z válce tak sem do dotáhl do motorechny a řekl chci tento píst + kroužky sám jsem ho radši neměři protože s šuplerou měřit na setiny přesně, se moc nedá. jo a kolečko jak si psal s tím zapalováním co si vzpomínám tak 2-3 roky zpátky jsem semka furt v zimě psal že mi fichtl neustále pálí svíčky a tys furt psal sešteluj si karbec já už nevěděl jak ti mám napsat že to je hotové dokonce mi to dělal odborník kterej zná jawy i čezety do posledního šroubku(jako já fichtla) bylo mu něco okolo 80let tak sem mu dal na seřízení zapalování tehdá sem tam měl z pařeza a on to našteloval co se týkalo karbecu tak ten byl taky hladina dobrá jehla správně trysky čistý ale jak to? ak to že my to pálilo svíčky a tys furt psal sešteluj si zapalování o 3 měsíce jsem přišel na to že je tam po minulém majiteli hlava z 05 to byl ten problém od té doby nic. a jak s mě ted napsal sešteluj si zapalování tak sem prostě vypěnil protože jsem věděl že to je a když jsem se to snažil dělat sebevíc přesněji sttejně se to lupání nezměnilo hejbal jsem se statorem ale fichtl jel dál a lupání furt proto sem se nas*** a minule ti to napsal
 
 
Datum: 08. března 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
jo rád bych ale proto se ptám nerad bych koupil novou indučku a pak zjistil že to dělá píst. podívej takovejch lidí se tu ptá od roku 19xx a za profíka se nepovažuju jen umím udělat go motoru rozumím karbecu 2T atd okolo fichtla nejsem jasnovědec aby zjistil včem je na pěst přesně chyba
 
 
Datum: 08. března 2014 21:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele nezlob se, ale tuhle debatu ukončuju. Snažil jsem se Ti poradit, dokonce jsem překousl ty "posraný" odpovědi, nebo jak si to nazval moje rady...Od začátku nás taháš za nos. Jednou řekneš, že zápalko je 100% ok, pak se ptáš jak se měří předstih...atd. Kluci se snažili zjistit, jaký je skutečný stav věci, tos jim nesdělil, a tak už ti asi radit nebudou, a já je nejspíš budu následovat. Normálně jsem se Tě zeptal, jakou jsi teda nastavil hodnotu předstihu. Jestli se Tě ta otázka tak dotkla, tak se bohužel nedá nic dělat. Neber to tak, že jsem se nějak urazil, ale prostě nervy mam jenom jedny, a než abych se tady rozčiloval, tak raději pujdu dělat něco do dílny. Za odpovědi mi nikdo něplatí, dělám to ve svém volném čase, a to by sis měl asi uvědomit. Takže za nějaký čas, a s jiným přístupem z tvé strany, možná problém vyřešíme :-)
 
 
Datum: 08. března 2014 21:34
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16913    
no je vidět že představu máš a to se líbí... akorát trošku pokory by to chtělo. nebojím se odhadem tvrdit, že když si skládal převodovku poslepu, tak já už měl 20let papíry na fichtla... jinak tryska ti určuje kolik benzínu ti pustí právě do toho prostoru pod jehlu ( do komínku) a tam se teprve připravuje směs (kapičky se vzduchem) proto třeba když dáš na fichtla trysku ze staďáka číslo 45, tak ten fekál normálně pojede, akorát to nepude vytáčet, neboť při vyšších točkách je ten podltak tak velkej (častej) že to přes tu malo trysku nestihá přítékat z plov komory.. stejně tak naopak! (a to je odpověď i pro další kluky co se furt ptaj ja trysku 72 a výše) moc velká tryska už toho benzínu pustí hodně a ten podtlak si ho rád vezme, bohužel ale to neni nic platný neb se nestačí spálit - jediný plus (obrazně) to přinese v nejvyšších otáčkách, ale těch vy nedosahujete, právě kvůli vaší neschpnosti (nebo nevědomosti?) toho mrmla naladit . takže tvoje tvrzení o: cit. ,,co se týče karbecu a samotnému dvou taktu tak tomu rozumím asi jak ty,, je poněkud odvážné. nu co už.. a nenech se zmást, indučka ti odejde z ničeho nic a nejhorší na tom je že ti o tom nedá vědět dopředu. a celkem blbě se to poznává - jiskru hází, ale.... no jak sem psal, je to jedna z mnoha možností... jen doufám že ten píst po nastavení 56 + 1,6mm na šupleře dáváš zpět - tzn. proti směru otáčení hodin. edit.. cpu ti to sem proto abych si ujasnil jak seš na tom s teorií, vono totiž se tady nikomu moc nechce radit, když už dopředu tuší, že tazatel beztak nebude ani vědět jako co funguje ( což jak sem uvedl nebude zcela tvůj případ) ale co.. no a k tomu pístu, musíš zvážit možnosti - jaká je pravděpodobnost že by ti dali jinej píst v mototechně? sou tam snad nějací hlupáci? no nedivil bych se tomu, ale věřím že dali správnej.. nebo jak o teda bylo, ty sis změřil ten válec a pak ho šel koupit, neni chyba v tobě (tvém měření)? co chceš vlastně poradit? dyť my už sme z toho tak zmatený, že už sami nevíme jak se vlastně ten předstih ladí :-).. natoč video (hlavně s kloudným zvukem) a pak se můžem zas rozkecat, i když už dopředu vim že se to z toho stejně moc nepozná.. to víš jak to nemá ladič před sebou a nejezdí na tom, tak to moc nejde.
 
 
Datum: 08. března 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jsi takový profík proč si to neopravíš sám? já se tady taky neptám proč mi neco nejede a hledám závadu dokud ji nenajdu.. nebo je to pro takového odborníka jako jsi ty problém? ;-)
 
 
Datum: 08. března 2014 21:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
1.6 pře hú. ptám se poradíte mi teda v čem je ten problém? nebo my budete klást otázky co je co, kolik je tohle, jakou to má funci apod? zítra si teda ještě u toho dobré odpoledne posedím nad tím zapalováním
 
 
Datum: 08. března 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Základní otázka, jaká je hodnota předstihu?
 
 
Datum: 08. března 2014 21:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
v pohodě kolečko ale ten fichtl jede akorát když je v plnejch tak to prostě lupe ptám se zda mám koupit novej píst a dwein mi sem cpe nějaký otázky o motoru a karbecu a o tom jak co pracuje sy mylíš že sem to všechno nezkoušel zapalovací cívku, svíčku, milionkrát předstich odtrh kondíky kladívka kontakty elektryku prostě vše jediný co ne tak je nová indučka novej píst opět a zapalovací cívka taky musíš brát to že ty věci vtom jsou teda některý přes 40 let starý ale když to přes volnoběch nedělá ale když se jede tak to dělá kde mám najít chybu?
 
 
Datum: 08. března 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakube, když si takový odborník, že se srovnáváš se Standou nebo Dweinem, tak proč ten stroj ještě nejede? A jinak s indukčkou nekecej kraviny, ta může odejít během chvilinky. Kdybys měl zkušenosti, tak bys to věděl. Za pár let, až si vzpomeneš, jak si tu ve 13 letech dělal machra, tak se tomu už jenom zasměješ :-)
 
 
Datum: 08. března 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
na dveinovy otázky se mi nechce odpovídat co se týče karbecu a samotnému dvou taktu tak tomu rozumím asi jak ty. když budeš 100x štelovat hladinnu aby nebyla ani malá a vysoká tak se i lecos přiučíš o karbecu no tryska 68 proč tam je? aby do válce nešel benzín v kaplách respektyvně tu směs rozprašuje. jehlou se nastavuje bohatost směsi 1 zářez hodně vzduchu málo benzínu tudíž chudá 4 zářes hodně benzínu a málo vzduchu což je až moc bohatá proč je tryska 68 a ne 894? no protože 894 by tu směs nerozprašovala. co se týče těch kanálků tak tam tudy de od klikové skříně ta směs která proputuje až ke svíčce která to zapálí a masivní exploze má tu opakovanou tendenci vrátit píst zpět do dú. proto jsou gufera aby tam tudy nefučel tlak a aby to nesálo olej ze skříně. jo a jinak píst se šuplerou měří fakt blbě nejlepčí je na to digi. mikrometr a předstich vím kolik má být i jeho funkci v rozmezí 1,6 - 1,9 tak mi skus schválně říct co bys na mém místě dělal kdyby ti fichtl dělal to samí co mě a řekněme že na nový věci by šetřil z kapesnýho. předstich jsem dělal takhle. našel jsem hú (56mm.) na šupleru jsem si našel 56mm. + 1.6mm a poutočil pístem aby si šuplera sedla na hlavu a tam sem dal aby se přesně v ten moment zvedlo kladívko s indučkou nikdy problém nebyl ta se nesere jen tak ze dne na den a zapalování bylo štelovaný tolikrát a to lupáni se nikdy nezměnilo pučoval jsem si i kámošovu indučku na vyzkoušení a co si mylíš že se stalo s tím problémem...
 
 
Datum: 08. března 2014 20:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16912    
Já už rezignoval. Zeptal jsem se jasně a konkrétně na konkrétní a podstatnou věc/věci. Konkrétní odpovědi jsem se nedočkal,nemužu dál sloužit... Píst má ve válci vůli řezáku a klepe se a sjel se s kroužkama... Zapalování "našteloval" kamarád a vačka se točí a přes HU zvedá kladívko,za HU víc ... Končim,Dweine zajeď mu to opravit...
 
 
Datum: 08. března 2014 20:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele kámo první Go ve 13 a je ti 13 a 2 měsíce,že?to go bych chtěl vidět když neumíš změřit píst a předstih.
 
 
Datum: 08. března 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel14834    
hm, mě, a věřím že i ostatním je úplně u prdele co máš za sebou ve třinácti. evidentně neumíš naladit to nejzákladnější na fichtlu jako je předstih, směs, těsnost spojů, elktroinstalace a její součátky atd. atd... mě teda osobně přijde podle popisu že stou šuplerou neumíš ani měřit, chtěl bych se ale plést. předstih teda chápeš no, ale opravdu seš si tak jistej že to tak máš nastavený? a co karbec - chápeš jeho princip, proč a kdy je směs chudá či bohatá? k čemu a proč je jehla tam kde je? proč je tryska 68 a né 894? proč má bejt filtr takovej jakej je? proč sou ve válci ty kanály? kudy vlastně chodí ta směs? a jak se vůbec vytváří? proč to prská a střílí jen někdy? pracuje motor stejně studenej, jako teplej? proč má bejt hladina tak jak má? je to kvůli výšce vůči poloze jehly a komínku? kde je komínek? co je v něm? a co ten předstih zase sakra? kdy zažehne tu směs? 1,6mm před tim než se píst začne zase vracet aby nasál znova směs? a co když to pálí 4mm před hú? bude ten výbuch tak dobrej aby ten píst zabral na kliku a ta roztočila špajzku? nebude to potom třeba prskat, poněvač se tam tam směs pěkně popere a nebude vědět kudy utéct? a co indučka? co když se po chvilce ohřeje a pak nedá toliko jisker, kolik je potřeba? a co dál? udělat go motoru poslepu?
 
 
Datum: 08. března 2014 20:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D :-D GO motoru uděláš, ale předstih nenašteluješ?
 
 
Datum: 08. března 2014 20:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
jo písty se dělaj větší po 25 setinách proto se při výbrusu válce odebere 25 setin
 
 
Datum: 08. března 2014 19:38
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
jojo chápu ale hele kámo já už mám z chrchlama něco za sebou ve 13 sem dělal provní go motoru a úspěšnou neska složím převodovku a automat po slepu jinak to chápu s tím předstihem jiskra hodí v ten moment když se kladívko rozepne tak mi buď dali v mototechně jinej píst ale dřív mi to nedělalo jak byl novej asi se ošoupal spolu s kroužkama a tak je menší ale měřil jsem to šuplerou a ten píst měl 3,8 ale s osmičkou to nelícovalo ještě kousek před tim ale myslim že se píst 38,20 ani nedělá ne?? teda myslim že ne
 
 
Datum: 08. března 2014 19:36
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel16911    
my nevíme jestli máš opravdu menší píst - to si musíš změřit.. válec např. 38,25-píst bude mít o malinko méně třeba 38,20.. to samý třeba - válec 38,75-píst 38,70 atd.. laicky řečeno píst musí mít stejnej rozměr jako válec.. předstih je moc jednoduchej na to aby se s tim člověk rozepisoval.. prostě kladívko se musí začít otvírat když je píst cca 1,6mm před tim než je ten píst zároveň s válcem...tzn. při 1,8mm je kladivo ještě secvaklý. je ti to jasný?
 
 
Datum: 08. března 2014 19:24
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
jinak ohledně toho pístu mám ho koupit novej?
 
 
Datum: 08. března 2014 18:52
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
dobře jak mám teda změřit ten předstich? šupleru mám líp se orientuju se sejmutou hlavou
 
 
Datum: 08. března 2014 18:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má tahle diskuze smysl?furt meleš nesmysly bez konkrétních hodnot?
 
 
Datum: 08. března 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Jinak ten píst asi nějak stejně takhle: https://www.facebook.com/media/set/?set=vb.411244348904308&type=2
 
 
Datum: 08. března 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
Ten předstih mě dělal kámoš prostě kousek před hú abyy to hodilo jiskru jinak teď to jede dobre vačky jsem zkoušel 3 ale jedna má věší grády líp to pře ní jede a tyky oněco rychlejc jak ta starší jinak prostě jsem půlil bouranej motor z toho si vzal válec starej píst jsem dotáhl do mototechny dal jím tam ten starej a řekl chci tento píst s pístníma kroužkama no provní měsíc co sem to tam měl tak to jelo bez problému udělalo to tak 56km/h (rozeta 60- sekundáro 10z) skusim tam koupit ještě jednou ten píst a když oddělám hlavu a tym pístem zaklepu tak to ve válci jakoby zvoní jak ten píst bouchá a stěny asi jako vyjetej válec a jestě vyjetější píst. jinak mám doma jestě jeden válec 38 tak přemejšlim jestli koupit ten píst do mýho (38.25) nebo tu 38 a druhej válec a řezák po pístní kroužky tam dám jak prd. skusim udělat video a poslat vám ho
 
 
Datum: 08. března 2014 16:51
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16910    
jestli je ten ,,přední zub,, ten odlamovací nůž za pár kaček, tak ten má tl. 0,4mm... a jelikož taky dneska ladim, tak sem vzal jeden origo válec s pístem a ten řezák tam teda nedostanu ani náhodou. jediný co tam dostanu je měrka tl. 0,10mm a to musim hodně tlačit.. tak vono jestli si tam nedal menší píst.
 
 
Datum: 08. března 2014 16:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16909    
Mohl bys už odpovědět na tu otázku ohledně předstihu ? Řezák je přední zub...
 
 
Datum: 08. března 2014 15:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
stando vačka nevim jak šmajdá myslím si že je normální ale když vačka nabírá pertinax kladívka tak je malej odtrh a pak tak o milimetr je ještě větší myslíš tohle? jinak zkoušel jsem i druhou a ta je stejná jinak kladívko zajiskří jen občas jinak dřív mi jiskřilo furt a jelo to ještě líp jinak když dám hlavu dolu tak mezi píst a válec strčím řezák (po pístní kroužky jinak píst je novej spolu s kroužkama ale s kámošem a bráchou sme to ladily ale konečně to jelo ale tak jako vždy lišilo se to jenom v tom jestli to šlo nakopnout nebo roztláknout jenom za velkej otáčkách to dělá jinak to jede dobře a nevynechává
 
 
Datum: 08. března 2014 15:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16910    
kluku... ty už seš zoufalej co? když napíšeš že seš do 30ti kilometrů od Poličky, tak ti to přijedu naladit!!
 
 
Datum: 08. března 2014 14:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16909    
A co to znamená že se píst klepe ??? Neznam tenhle termín. Díky za upřesnění těchto věcí,pak už to snad dáme dohromady....
 
 
Datum: 08. března 2014 14:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16909    
Kolik máš předstih? Jakej máš odtrh v HU? Jak jsi předstih měřil? (přesný postup)... Vačka nešmajdá? Kladívko nejiskří?
 
 
Datum: 08. března 2014 14:10
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 1:10:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu