 Zdarec draci, mám problém se svou jawou 350 634. Jde jen na jeden válec. Chodila dva roky v pohodě bez seštelování- nalítáno kolem 6000 km. Jak k tomu došlo. Jel jsem a najednou začla pri nizkým a pak i strednich točkách svitit kontrolka dobíjení a když jsem pri ceste domu vypotreboval kapacitu baterky začla chodit v nízkych otáčkách na jeden válec, takže jsme ji musel brat "u huby" abych mel motor stále v otáčkách. Prijedu domu, nabijju baterku, vycistim rotot, v rele vyčistím kontakty, které na sobe meli pecky. Nastartuju ji a jde na jeden válec stále. Baterka nabitá. Ríkal jsem si jo v pohodě, prostě se rozštelovalo na kladívkách, jenže predstih a odtrh ok. Pri chodu motoru na jeden valec a vyndané druhe svicce jiskra nádherná, pri vytočení motoru, krasne jiskri. Svicky měněny (i za NGK), kladívko vycistěno,poté jsem měnil jak kondik, tak indučku a proste to jde na jeden valec i kdyz jiskra je- nechápu. Kdyz jsem se to snazil vytocit pres ten jeden tak se mi asi dvakrát podarilo, že se druhy valec chytil, ale jakmile klesly otáčky, tak zase prestal pracovat a pri dalsim vytočení se jiz nechytil. Myslel jsem, že tohle spravit dokážu, ale prostě nevim... Díky moc za inspirujici rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2013 2:19
 Zdar, s tim dobijenim mi to delalo na moji 640 kdyz jsem mel utrzene vnitrni vinuti rotoru alternatoru, jinak by to mohlo byt i to gufero na klice a od nej se muze prodrit i vinuti rotoru dynama (to mi delala dvepade).
Datum: 04. října 2013 2:19
 Děkuju za rady, jeste ten vysokonapěťák zkusím a popřípadě vyměnim to kladívko. Jo je to pravý válec, ale olej nebo smes pod zapalováním není. Jenda65- předpokládám, že mluvíš o ČZtce 471? hele nevím jestli je to karburátorem. Nespalena směs z výfuku vyletuje ven, takze jí snad jde do válce dost, ale dík za postřeh.
Datum: 03. října 2013 22:09
 Ahoj mě když 250 jde na jeden válec tak stačí jen vyčistit karburátor a hned jde i druhý. Zkus vyčistit karburátor a filtr v elektrice být problem vůbec nemusí. Bývá zanesena triska a opravdu jde jen jeden válec. Jelikož máš motor téměř stejný i karburátor jako já na 250 tak by to mohla být stejná příčina. Určitě nás informuj jak jsi pokročil.
Datum: 03. října 2013 21:42
Jméno: Martin
IP: uživatel13882
 je to pravej válec? pak to může být gufero. četl jsem, žes měnil svíčku, kondenzátor, indukčku. zkus i kabel s fajfkou. to že jde jiskra, neznamená, že jde ve správný čas - špatná indukčka, nebo kondenzátor. může být závada na přerušovači - probíjení. hodně zdaru. eventuálně piš na martin.miarka@c-box.cz
Datum: 03. října 2013 19:54
 v těhle strojích abych pravdu řek se moc nevyznám sem spíš přes fichtly a tak, ale napadá mě jestli jsi kontroloval fajfku,a třeba vysoko napěťovou cívku, třeba bude problém tam ?
Datum: 03. října 2013 16:36
|



|