Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdravím, mám problém s mustangem (jawa)  nastartovat jde, ale jakmile ho chcu vytočit na volnoběh tak nejde vytočím ho jen jakby na 1/2 pul plynu a dál ho nepřetočím začne prostě cukat, a stojí na určité hranici toček a škube  . Čistil jsem výfuk (komplet - žádná změna); karbec (vyčištěn- žádná změna; HT-68;VT-38); předstih zkoušen (1,6-1,8 mm - nic, v současné době mám 1,6 mm), odtrh 0,4 mm; vzduchový filtr vyfoukany, zkoušeny různé krytky (s dírama a bez děr) - žádná změna; už jsem aji začal uvažovat o guferu pod zapalkem, kontrolováno a vyměněno - žádná změna; svíčka brisk N14C nebo pal N8 zkoušeny a nic :-/ už jsem zcela bezradný, napadl mě ještě kondík, nebo kladívka (kladívka OK), jinak jsem uplně v pasti, poraďte někdo prosím, jsem z toho už na prášky, nervy v kýblu,... dík za každou radu, info, nápad,...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 13:47
Jméno: Standa
IP: uživatel16241
 To je jednoduchý Olouši. Např. - Když je už něco naindukovaný,kladívka seplý ale třeba v tu chvíli ztratí kabel kladívka kontakt s kladívkem,tak muže naprosto bez problému proběhnout jiskra,protože se otevře (lépe řečeno uzavře) obvod...a nebo to hodně často způsobují jiskřící kladívka (na vině problém v kondiku a nebo zapalovací cívce/vinutí)....mě třeba nejde do hlavy co jak tam muže blafnout hodně před HU a nebo skoro až v DU,ale je to tak... Jedno tyristorový zapalování mi to dělá,háže někde omylem jednu jiskru navíc a mě po přidání plynu lítá oheň z karburátoru...pokud nasadim sání,tak to vystřelí víko  Dlouho sem řešil,co se v motoru děje,protože to bylo "KURVA DIVNÝ"...hledal sem ulomenej píst a podobný věci....nic.. vše vypadalo ok,jiskra šla taky OK,natočil sem to a na volnoběh to předlo jak kejva...otáčky stabiláku,perfektní...po přidání plynu slabá akcelerace a rána se silným zvukový efektem  Když jsem už nevěděl co s tim,tak sem tam vrazil Vape a bylo ticho  Takže tak .... často se stává že u j555 či 05 se někde uvnitř propálí obě vinutí do sebe a pak to taky různě štěká,blafe,plive,kašlá a to sou právě taky dvě a více jisker-či jiskra 3/4otáčky kliky....je to způsobený hořícími kladívky.....u tebe mohlo bejt uklepaný něco v izolaci kladívka a nebo prostě zkrat v přepínači a nebo jinde....stačí když to někdo pospájí v přepínači na prasáka,nic nezaizoluje a očko s kabelem od světelný cívky si začně ťukat na oko s kabelem z indučky na chcípání....hned je problém na světě....pokud je problém odstraněn,tak byl zjevně někde tam....hodně často bejvá v kladívku a jeho izolačních podložkách.....každej řiká,že kladívka jsou ok,ale přitom mezi ně strčil jen měrku a nezkontroloval nic... takže tak....ať se daří
Datum: 07. října 2013 13:47
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 zdar borci... tak to mam asi taky vyresene... vytiskl jsem si schema a pustil se do toho. prvni co jsem nasel, byly prehazene civky. zapalovaci byla na jinem miste, nez na schematu. tak jsem to prehazel a natahal jsem nove draty s ockama, koncovkama, v buzirce, no poroste paradni nova elektrika. uz jsem nemel silu na to, abych hledal chybu v predchozim zapojeni, takze jsem to vyskubal a udelal cele znovu. vycistil jsem taky prepinac, takze tech zmen jsem udelal docela hodne a hlavni je, ze to pomohlo. nejde mi ale porad do hlavy, kde mohla byt ta zasadni chyba... jestli probijel prepinac, nebo to bylo tou polohou civek, nebo spatne natazenou elektrikou.... ted uz se to asi nedozvim, ale zajimal by me vas nazor, co, nebo proc to delalo takovou neplechu... a stando!!! porad me zajimaji ty dve jiskry!!! jak a proc?  su proste zvedavy  jinak fechtlu zdar!!!! ted, kdyz uz to zacalo jezdit, se muzu pustit do kompletni renovace stroje. a to bude teprve orisek... vsechno to brouseni, tmeleni, vyklepavani a zase brouseni a tmeleni... atd. zena me zabije, ale bude to krasavec  doufam
Datum: 07. října 2013 0:52
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 vyřešeno, bylo to poje..... kladívkem, ted zase slape krásně  dík
Datum: 04. října 2013 16:28
 zaujaly me ty dve jiskry na svicce... jak se to muze stat? pri svych nekonecnych problemech s pionyrem jsem minuly tyden dospel k podobnemu zaveru... porad jsem si myslel, ze jsou to samozapaly, ptz pri vytocenem motoru jsem vypl chcipakem elektriku a motor bezel nejakou dobu dal... pak me v zoufalstvi napadlo, sundat pri tom vytocenem motoru fajfku a najednou motor okamzite zdechl... takze jsem vyvodil, ze do svicky jde porad napeti. (jinak chcipak samozrejme funguje... kdyz je motor v nizkych otackach, tak po vypnuti hned zdechne). hned jsem si vzpomnel, jak mi fechtl palil zarovky ( i pri maximalne vzdalene civce od magneta) dokud jsem tam nedal stabilak z babety a napadlo me, ze tyhle dva nezavisle elektricke okruhy mam nekde spojene. proto mi hori zarovky a proto mi svicka pali v okamzik, kdy nema... (diky vysokym otackam nema predstih velkou roli). otazka je, kde se vezme ta druha jiskra, kdyz kladivka tuknou vzdycky jen jednou... ? chystam se udelat novou elektriku, ptz jsem pio podedil po svem patnactiletem "JA", kdy jsem o elektrice vedel jenom to, ze kope a ted se ho snazim uz od jara ozivit  je to boj, ale bavi me to... ale hlavne, jsem cimdal vic presvedceny, ze tam tech zavad uz moc byt nemuze
Datum: 04. října 2013 0:08
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jakoze kladivka jsem čistil dneska nekolikrat a nic :-/ uvidím zitra kupim nove a uvidím
Datum: 02. října 2013 22:07
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 sázím na pecku na kladívkách
Datum: 02. října 2013 22:05
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no prostě držím plyn na max a kdyz je to v 1/2 tak jakoby proste omez a dělá vrrrrrr,hhhhhh,vrrrrr,hhhh,.... (vrrrr-jede, hhhh- proste jak by se nezapalila smes (mi to prijde)) i kdyz to je blbost kdyz sem zkoušel ruzne kombinace smesi (jehla na 2. zářezu (celou dobu) a zvysovani snizovani hladiny - nic ; ucpani, otevreni airboxu nic, a pak kombinace obou taky nic :-/ do sání to nefluše, ale asi se mrknu na ty kladivka zitra :-/
Datum: 02. října 2013 22:05
Jméno: standa
IP: uživatel16215
 Zkrat,indučka,kondik,kladívko,izolace kladívka,vn kabel,fajfka,svíčka ... A nebo klika brutálně lítá v ložiskách...To mužou bejt dvě jiskry na svíčce a nebo hořej kladívka ... Jakoby to fluše nazpátek do sání ? nebo dělá "hhhhhhh" a nejde přetočit?
Datum: 02. října 2013 21:38
 Indukční cívka, kondík - nejpravděpodobnější Vn kabel, kladívko(izolace), fajfka, Benzín - krutě nízká hladina, odvzušnění, přicpanej karb
Datum: 02. října 2013 21:31
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zapalovací? nebo indučka?
Datum: 02. října 2013 21:10
 cívka ....
Datum: 02. října 2013 21:05
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nn benzin dotíká v pohodě
Datum: 02. října 2013 20:44
 jestly škube tak je možný že ti nejde vzduch do nádrže a dělá se podtlak
Datum: 02. října 2013 20:38
|



|