 Čau draci, můj fichtl je po GO (zadřel se, tak sem měnil válec, píst a klikovku plus jsem přidal pár další věcí co už byly značně v háji (sekundár primár řetěz, lamela spojky, brzdy apod. ale to je vlastně jedno). Jezdim na něm každej den do práce a u nás na Liberecku jsou celkem kopce. Jel jsem do práce jako vždy ve 2 lidech a v kopci (na 2 jsem jel tuším) se mi najednou ozvala rána někde z motoru (zespoda) a najednou klesly otáčky a změnil se výkon (k horšímu  ). Od tý doby nás to do kopce táhne často na 1 (dvojka je moc dlouhá) a když jedu sám, připadám si jako bych měl za sebou ještě tak půl člověka. Vůbec nejede. Jediný co jsem na tom dělal, byl posun jehly ze 3. na 2. zářez (před tou "nehodou"  . Jinak nic, jezdil jak má. V čem by mohl bejt problém? (Jehlu jsem ještě zpět na 3. zářez nedal, výfuk jsem dneska utěsnil (kdyby se něco změnilo tak to aktualizuju  ). Předem dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Tak dej ještě krapet níž hladinu a bude držet i volnoběh
Datum: 26. září 2013 18:52
Jméno: Kuba
IP: uživatel16193
 Draci asi jsem to spravil. Utěsnil jsem výfuk u kolene tmelem a posunul jehlu zase zpátky. A přijde mi že jezdí jako dřív...tak snad...kdyby něco dám zase vědět. Díky za vaše rady
Datum: 26. září 2013 18:21
Jméno: Kuba
IP: uživatel16193
 Na volnoběh to často chcípá. I zahřátý. Musim furt držet trochu pod plynem. I když někdy je to náladový, že volnoběh drží dlouho, ale stejně pak chcípne. Ok kouknu k magnetu na cívky.
Datum: 26. září 2013 14:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 co dělá volnoběh??
Datum: 26. září 2013 10:14
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 podivej se,jestli ti civky v zapalovani neskrtaji o magneto,nebo jestli nejsou civky nebo magneto povolene
Datum: 26. září 2013 7:35
Jméno: Kuba
IP: uživatel16188
 Jehla tam je a píst je v celku bez známky jakýhokoliv odštípnutí. ... Píst by tam měl bejt zprávně (nedělal jsem to já, ale chlápek co tu opravuje tydle stroje). Pravdou je že po tý opravě to ve vyšších otáčkách když pustim plyn začne trochu zvonit, což vůbec nevim čim to je, ale na válec a píst jsem koukal a kroužky tam jsou a válec neni nijak poškrábanej. Já jsem na ty motory amatér, abych si to dělal sám i když vím že to neni nic těžkýho na tom fichtlu. Primitivní věci zvládám  . ... ale kouknu ještě jednou. Kámoš co se mnou jezdí na fichtlu navrhoval ještě že by to moh bejt blbě utěsněnej výfuk nebo zanesenej karbonem. Jenže to by nevysvětlovalo tu ránu. Kouknu na to znova. Díky za rady a další možnosti vřele vítám
Datum: 25. září 2013 21:58
 ale neboj, převodovka to nebude
Datum: 25. září 2013 21:09
 možná pístní kroužek, nejspíš si na tom ale dobře, ten ulomenej kus vylít ven, dal si tam správně píst? sundej valec a uvidis snad to bude za pak kacek
Datum: 25. září 2013 21:08
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 těžko soudit když to nevidím , mohl se vyštípnout kus pístu,nebo ti vypadla jehla z karbce a vcucla se do motoru .......
Datum: 25. září 2013 21:05
|



|