 Ahoj draci, mám tu mustanga na spravení a mám s ním problém... Motor je strašně línej, než se vytočí nějakej kvalt tak to trvá a nechce se tomu...Motor se nedusí... Na motoru jsem zkusil vyměnit- Válec,píst+kruhy,výfuk,karburátor,filtr... Všechny tyto díly z normálně fungujícího pio a žádný rozdíl jsem oproti původním dílům nezaznamenal... Kola se volně točí, klikovka i převodovka jde taky z lehka...Zkoušel jsem dát větší předstih aby to jelo "odspodu" a nic...Motor je krásně tichej, a když se roztočí tak má i dobrý otáčky... Napadají mě gufera že by foukaly, ale takovej nízkej volnoběh pravidelnej jsem ještě asi nikdy na pio neslyšel... Hulí to jen když je to studený... Benzín je čerstvej, ale mám podezření že majitel ho míchal s M2T... Když jsem zkoušel hrabat tak to na trávě v pohodě 2ku utáhne ale musí to být v maximálních otáčkách. Kdyby jstě měli nějaký nápady budu velice rád, už si stím nevím rady... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 13:59
 když daš větši přetstih tak to nepude líp od spoda ale naopak ve votáčkách
Datum: 25. října 2013 13:59
 takže pokud to dobře chápu tak odšpuntovat filtrbox a naladit tryskou  moje 21 právě taky chodí na jedničku naprdel s origo převodama, ale já mám taky 55kilo takže mě to moc necítí  Děkuji, určitě vyzkouším
Datum: 18. září 2013 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel16136
 Z popisu je to jasně filtrboxem. Zkus to naladit bez sání a uvidíš. To že je to chudý řeš jako bys ladil motor,dej větší trsyku... Taky sem měl jednu vyjetou j21. Na trysku 68 to nejelo a furt se to dusilo ač bylo vše ok. Neřešitelný! Pak sem projel trochu trysku malejma nůžkama na nechty a na jedničku šel na zadní jak simson s amatérem (pozor - na 13/55!)...od tý doby chodí 6 let bez poruchy a bez zásahu do čehokoliv. Motor origo nepůlenej,nultej výbrus,3 kroužky,origo horší spojka...když jsem to kdysi dovez tak byl zarezlej píst ve válci  a odrezil jsem to hlavou zkrz závit svíčky....ani hlava nešla dolu... Kupodivu to přes noc povolilo a vše ok. .. Komprese neskutečná....
Datum: 18. září 2013 17:23
 takže popořadě  zapalování je 30W správně zapojené cívky, je pro mě rychlejší "podezřelé" díly vyměnit za ty co vím že jsou v pořádku, benzín teče v pořádku (mustaf je takhle líný už asi 15 let, majitel měnil kroužky, svíčky, kladívka... potom to nějakej ten rok nejelo cca8 let a nádrž zrezlá kohout ucpanej, to jsem vyčistil všechno a funguje to), hlava je tam správná- nicméně děkuji za nápad protože tu jsem nezkoušel měnit a jestli podfukuje jsem nezjištoval  , co se týče těsnění tak tam jsem si jist až na gufera a klikovej prostor, ale ten motor se nezdá že by tahal faleš... koleno čistý, vypaloval ho majitel a nakonec i já protože jako první příčinu jsem viděl ucpanej výfuk- nebylo tomu tak... Teď je tam předstih co největší jde, zkoušel jsem 1,6mm i menší a ten motor jede pořád stejně, odtrh na kladivku musí být co nejmenší aby to vůbec jelo, jiskra pěkná modrá... S tou hlavou jsi mi vsadil brouka do hlavy, schválně tam zkusím dát sníženou od stejskyho, u té vím že těsní dobře  Děkuji za všechny nápady. PS: je možný že by to tahalo faleš ale přitom to z otáčkama na volnoběh nic nedělalo?
Datum: 17. září 2013 16:38
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 tedy, já bych předstih zmenšil, když chci tah motoru od spodu....
Datum: 17. září 2013 15:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co vejfukový koleno 100% čistý?
Datum: 17. září 2013 15:22
 Ještě bych překontroloval zda tě dobře těsní sání od karbece do hlavy,a pořádně udělat předstih. Zámky od pístních kroužků máš nahoře na sání ?
Datum: 17. září 2013 12:47
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ještě drobnost, předpokládám že tam máš hlavu která patří k použitému válci???? Ono to má trošku znaky malé komprese.
Datum: 17. září 2013 7:19
Jméno: pepa
IP: uživatel16119
 dotejká ti benzín? za 30 sekund ti musí natect tři čvrtiny male nadobky od m2t ..tak mám vyskoušeno že přez hadici s kohoutem jde dost benzínu ....jinak ti nepomuže než dát menší rozetu na výstup z převodovky a skusit dát jinou trisku
Datum: 17. září 2013 7:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a jéje, pán je výměnář  bohužel se takhle dnes zpravují i auta ve značkových servisech
Datum: 17. září 2013 5:59
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Zapalování je tam 30w, motor novější, z konce výroby ?
Datum: 16. září 2013 23:31
 v airboxu je pouze jedna díra zespodu originální, při zkoušení jiného airboxu kterej mám "odšpuntovanej" tak už je to chudý a dusí se to
Datum: 16. září 2013 21:53
 výfuky zkoušeny dva, jeden kuchlej, druhej origo pefektně utěsněnej, oba dva čistý.... co se týče oleje tak já osobně mám jasnou volbu čím mazat, v sérii to moc nepoznám, ale ve speciálu poznám rozdil mezi olejem za 160,- nebo za 600,- ... v řádu 1000 ot/min je rozdíl... karburátory jsem také zkoušel dva, ani jeden se neuchcává a ve vysokých to netarokuje takže si myslím že směs je dobrá, svíčky zkoušeny tři (pravdou je že ani jedna nová, ale všechny normálně fungují), zatím jsem na tom nejel nějak dlouho aby se projevila barva svíčky :-/
Datum: 16. září 2013 21:52
 No a co karburátor??? Budeš mít bohatou směs a uchcává se ti to
Datum: 16. září 2013 21:41
 skoušel si pucovat vejfuk ??? a hlava není od karbonu ? A ano proč by ho nemíchal s M2T vždyť tyto motory jsou na to zvyklé a to že si tam někdo leje dražší olej je jeho věc já mažu fechtly m2t a žádnej problém
Datum: 16. září 2013 21:25
|



|