 Zdravím vás,
obracím se na vás s prosbou o pomoc.
Mám pro kompletní domácí renovaci Jawu 250/559 Panelku, motor po GO. Po opravě jsem na ni ujel asi 20-30 Km bez problémů. Jezdil jsem ve středních otáčkách, aby se zajely pístní koužky.
Včera, když sem se projížděl, tak sem ji na 4 dal plný plyn a chvilku jel ve vysokých otáčkách...potom normálně ubral a zmáčknul spojku, abych zbytečně nezbrzdil motorem a najednou sem uslyšel ukrutný zvuk, motor byl vytočený uplně v nejvyšších otáčkách a nijak nereagoval, tak sem rychle vypnul zapalování ale nic, motor běžel dál i při vypnutém zapalování, naštěstí sem měl zařazenou rychlost, tak sem motor udusil. znovu jsem ho potom nastartoval ale už nedrží volnoběžné otáčky...a pomalinku si "samo" přidává plyn.
Kontroloval jsem lanko plynu (nikde není zaseklé), šoupátko jde normálně dolů, žádná z trysek není vyšroubovaná, vyměnil jsem svíčku....nic ale nepomohlo, motor jde při volnoběhu do vysokých otáčkách a po přidání plynu vystřelí do maximálních, a nejde vypnout motor ani při vypnutém zapalování.
Při normální jízdě motor běží normálně...ale když uplně uběru plyn, tak cítím, že motor už tolik nebrzdí ale jakobych pořád měl trošku přidané.
Chtěl bych vás tímto poprosil o radu, jestli jste se s tím už někdy setkali...případně poradit, co bych měl vyměnit nebo vyzkoušet. V pátek mám jet na technickou prohlídku a nevím jestli to tam budu muset startovat.
Předem mockrát děkuji
Jawám zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2013 12:06
Jméno: petr
IP: uživatel16054
 Tohle me delalo taky a vymenil jsem gufero pod zapalovanim a vse bylo zase Ok.
Datum: 02. září 2013 12:06
 předpokladám, že jinak je elektrika ok, jakože pri normalním chodu motor chcipne, když vypneš zapalovaní a že to neházi jiskru- ale na to bys asi koukal hnedka. Jinou souhlasím s tím, že to pravděpodobně saje falešný vzduch. Popřípadě s tím spojené- jestli mas karburátor se sytičem, tak zkontroluj, zda tam nevali moc benzínu pres sytič( i když je vyplej)- ale to by se takto asi neprojevovalo- ale pro sychr zkontrolovat. Ten motor že běží dal i po vypnuti samozávalu- s tim jsem se nesetkal, ale zkusit tu jinou spíčku a možná hnout trochu se zapalovaním a zmenit predstih- podle toho jakej tam tedka mas, tak upravit...
Datum: 02. září 2013 8:59
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau tento problém jsem měl v 80letech kdy jsem tento motocykl vlastnil. Rozdělal jsem plynovou rukověť hodně jemným smírkem přebrousil a promazal, lanko jsem dal úplně nové a řádně promazal. Bowden prohlídl zda není poškozen a promazal. Kompletně vyčistil karburátor, vyměnil všechny trysky, těsnění pod karburátorem také nové a namazal tukem, vyčistil filtr sání a plovákovou komoru vyfoukal a dal nový
plovák, jehlu a pružinu Tenkrát to přišlo asi na 50kč. Ale hlavně v Brně na Jugoslávské byla prodejna kde jsi nakoupil za pár korun úplně nové zboží. Jo a bylo po problému a nikdy se závada neopakovala a taky jsem nepřišel na to proč to udělalo. Jawám zdar a opraván vzlášť. Vlastním jawu 350/640 a spokojenost. Ahoj
to proč to udělalo.
Datum: 02. září 2013 8:57
Jméno: olous
IP: uživatel1893
 nejspis ti to nekde saje falesny vzduch a jak se to vytoci, tak zacnou samozapaly. takze muzes mit vypnute zapalovani, ale od rozzhavene svicky se smes porad zapaluje. takze zkontrolovat, tesneni karbec - valec, gufero pod zapalkem, mozna i tesneni pod hlavou. a dej tam nejakou hodne studenou svicku... ptz pri zabehu se motor vic hreje. a nezapomen vic mazat!!! klidne i 1:25. jawam zdar
Datum: 02. září 2013 0:59
Jméno: pejsek
IP: uživatel16052
Datum: 01. září 2013 22:35
|



|