česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1575    
Zdravím vás, obracím se na vás s prosbou o pomoc. Mám pro kompletní domácí renovaci Jawu 250/559 Panelku, motor po GO. Po opravě jsem na ni ujel asi 20-30 Km bez problémů. Jezdil jsem ve středních otáčkách, aby se zajely pístní koužky. Včera, když sem se projížděl, tak sem ji na 4 dal plný plyn a chvilku jel ve vysokých otáčkách...potom normálně ubral a zmáčknul spojku, abych zbytečně nezbrzdil motorem a najednou sem uslyšel ukrutný zvuk, motor byl vytočený uplně v nejvyšších otáčkách a nijak nereagoval, tak sem rychle vypnul zapalování ale nic, motor běžel dál i při vypnutém zapalování, naštěstí sem měl zařazenou rychlost, tak sem motor udusil. znovu jsem ho potom nastartoval ale už nedrží volnoběžné otáčky...a pomalinku si "samo" přidává plyn. Kontroloval jsem lanko plynu (nikde není zaseklé), šoupátko jde normálně dolů, žádná z trysek není vyšroubovaná, vyměnil jsem svíčku....nic ale nepomohlo, motor jde při volnoběhu do vysokých otáčkách a po přidání plynu vystřelí do maximálních, a nejde vypnout motor ani při vypnutém zapalování. Při normální jízdě motor běží normálně...ale když uplně uběru plyn, tak cítím, že motor už tolik nebrzdí ale jakobych pořád měl trošku přidané. Chtěl bych vás tímto poprosil o radu, jestli jste se s tím už někdy setkali...případně poradit, co bych měl vyměnit nebo vyzkoušet. V pátek mám jet na technickou prohlídku a nevím jestli to tam budu muset startovat. Předem mockrát děkuji Jawám zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2013 12:06
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel16054    
Tohle me delalo taky a vymenil jsem gufero pod zapalovanim a vse bylo zase Ok.
 
 
Datum: 02. září 2013 12:06
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předpokladám, že jinak je elektrika ok, jakože pri normalním chodu motor chcipne, když vypneš zapalovaní a že to neházi jiskru- ale na to bys asi koukal hnedka. Jinou souhlasím s tím, že to pravděpodobně saje falešný vzduch. Popřípadě s tím spojené- jestli mas karburátor se sytičem, tak zkontroluj, zda tam nevali moc benzínu pres sytič( i když je vyplej)- ale to by se takto asi neprojevovalo- ale pro sychr zkontrolovat. Ten motor že běží dal i po vypnuti samozávalu- s tim jsem se nesetkal, ale zkusit tu jinou spíčku a možná hnout trochu se zapalovaním a zmenit predstih- podle toho jakej tam tedka mas, tak upravit...
 
 
Datum: 02. září 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: jiri_cz      IP: uživatel15512    
Čau tento problém jsem měl v 80letech kdy jsem tento motocykl vlastnil. Rozdělal jsem plynovou rukověť hodně jemným smírkem přebrousil a promazal, lanko jsem dal úplně nové a řádně promazal. Bowden prohlídl zda není poškozen a promazal. Kompletně vyčistil karburátor, vyměnil všechny trysky, těsnění pod karburátorem také nové a namazal tukem, vyčistil filtr sání a plovákovou komoru vyfoukal a dal nový plovák, jehlu a pružinu Tenkrát to přišlo asi na 50kč. Ale hlavně v Brně na Jugoslávské byla prodejna kde jsi nakoupil za pár korun úplně nové zboží. Jo a bylo po problému a nikdy se závada neopakovala a taky jsem nepřišel na to proč to udělalo. Jawám zdar a opraván vzlášť. Vlastním jawu 350/640 a spokojenost. Ahoj to proč to udělalo.
 
 
Datum: 02. září 2013 8:57
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
nejspis ti to nekde saje falesny vzduch a jak se to vytoci, tak zacnou samozapaly. takze muzes mit vypnute zapalovani, ale od rozzhavene svicky se smes porad zapaluje. takze zkontrolovat, tesneni karbec - valec, gufero pod zapalkem, mozna i tesneni pod hlavou. a dej tam nejakou hodne studenou svicku... ptz pri zabehu se motor vic hreje. a nezapomen vic mazat!!! klidne i 1:25. jawam zdar :-)
 
 
Datum: 02. září 2013 0:59
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel16052    
nenalil jsi tam naftu ?:-D :-D
 
 
Datum: 01. září 2013 22:35
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 18:03:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu