Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 NEDRŽÍ VOLNOBEH: Nazdar všetci. Všetko mám nastavené, odtrh/predstih 100%, hladina ok, sviečka ok tehlová, tesnenia karbu nové/tesné, piest a krúžky OK, palivo a prítok OK ... A STÁLE NA VOĽNOBEH OKAMŽITE ZHASNE, nech sú otáčky akékoľvek nastavené. Výkon za jazdy vyzerá byť dobrý ale neustále na neutrály musím pridávať so šúpatkom. Nakopáva výborne, hlavne za tepla, iba za studena mu to chvíľu trvá.
Ešte raz prečistím karbec ale už ma napadá asi iba falošný vzduch - netesnosť gufera alebo prasklina. Nápady a rady prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 10:14
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Jo jo,tohle guferko,investice žádná a za 30minut je hotovo...
Datum: 03. srpna 2013 10:14
Jméno: tomigany
IP: uživatel15922
 mně taky nedržel volnoběch ale na boku karburátoru jsou nějaký šroububky s jedním znich se šteluje volnoběch
Datum: 02. srpna 2013 21:39
 Mně taky dřív nedržal volnoběh měl jsem špinavý karburátor a po výměně vzducháču se mně mega zvedl výkon
Datum: 02. srpna 2013 13:36
 Šoupě, to je šoupátko? To mám tiež ako nové, skúšal som už 2 dalšie. Gufero po zapalkem - tá 17tka na klukovke, že?
Datum: 02. srpna 2013 13:02
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 na 100% máš vymletý šoupě kup si nový
Datum: 02. srpna 2013 12:52
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 To bude gufero,pod zapalkem,nebo jiná netěsnost když si ty otáčky dělaj co chtěj...
Datum: 02. srpna 2013 12:50
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 A už sa to zhoršilo, už ani za jazdy nemá dobrý výkon. Dusí trocha. Ale nezhasne.
Datum: 02. srpna 2013 12:47
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 Ihla asi ne, tá je jak nová. Ano, ked držím plyn napul, tak može zhasnúť, alebo si pridá nečakane a zasa ubere, bez toho aby som pohol rukadlom. Ale akonáhle ho pustím, tak hned zhasne. Musím uberať a pridávať aby nezhasol.
Datum: 02. srpna 2013 12:45
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nebo špatna jehla, a když na neutral přidavaš plyn tak že musiš ubrat pak přidat ?a když ten plyn držiš třeba jen na pul tak to taky zdechne?
Datum: 02. srpna 2013 12:34
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 Veď práve. Niektoré gufero by to mohlo byť? Pri klukovke? Idem skontrolovať aj valec.
Datum: 02. srpna 2013 12:33
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 viděl bych to na to že ti to někde přísává vzduch
Datum: 02. srpna 2013 12:26
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 štartovaciu cievku som vymenil a žiadna zmena. Rozberám karburátor. A ešte som zabudol zdôrazniť, že za studena nie a nie naštartovať - ako keby bol prechlastaný. Keď sa zohreje, tak na brnk.
Datum: 02. srpna 2013 12:17
Jméno: Cucy
IP: uživatel15918
 šupatko je v poriadku, motor reaguje ale aj tak hned zhasne. Z výfuku mi nestriela, naštartuje ľahko. Ale cievku možem skúsiť inú.
Datum: 02. srpna 2013 11:36
Jméno: Venca
IP: uživatel15667
 jo je to možné že to může být cívkou kamarádovy to taky občas vystřelí při startu z výfuku protože jestli je špatná cívka a dá málo výkonu svíčce na jiskru tak to nezapálí tolik směsi v motoru a něco tam zůstane a pak to bouchne.
Datum: 02. srpna 2013 11:06
 A reaguje motor nejak kdyz tocis sroubem na volnobeh? Stava se ze je prodreny soupatko prave od toho sroubu kterej je ma zvedat,takova drazka.treba tam mas takovou diru ze je padeny uplne dolu. Mrkni na to nebo zkus jiny soupe
Datum: 02. srpna 2013 10:39
|



|