Jméno: martin
IP: uživatel15432
 zdravim Vas chci se zeptat mam mustanga chyta krasne na prvni drc kdyz je studenej jede dobre, ale jakmile se
zahreje tk kdycky pri rozjezdu nebo podrazeni nebo tk ma diru v plynu proste se pridusi a az.pk se roztoci na
rozjezdech to je docela peklo. karbec origo serizen vycisten benzin doteka jehla 2. zarez, svicka n15c nova,
zapalovani sem nesteloval na co kouknout? diky moc za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 19:18
 Propálení hrozí v chudé směsi, při bohaté je to v klidu, ale přesto zkusím povyměnovat svíčky abych měl jistotu ..
Datum: 01. května 2013 19:18
Jméno: martin
IP: uživatel14808
 tu n15YC bys neměl mít to Y značí vysunutý jiskřiště a může propálit píst myslim. to mě volnoběh jde v pohodě jen prostě je tam ta díra no:-/
Datum: 01. května 2013 19:10
 Mám skoro ten samej problém, za studena to startuje a jede dobře, ale za tepla chytne tak napotřetí/napočtvrté, volnoběh spíš chcípá, když se přidá plyn tak sekunda nic a pak až.. jehla 2 zářez, hladina seřízena, karbec vyčištěn, svíce N15YC pár tejdnů stará .. asi to bude ta bohatá směs protože to kouří a navíc se valí trocha nespálenýho benzínu ze spoje koleno/výfuk .. jestli to bude gufero pod primárkem tak se picnu, před týdnem jsem měnil lamely tak jsem to mohl vzít i s tím .. :/
Datum: 01. května 2013 19:02
Jméno: martin
IP: uživatel14808
 tak já posunu tu jehlu na 1. zářez, ale tj divný kdž hladina je seřízená dobře dělá to jen za teplýho motoru. ale zkusim tu jehlu a uvidime
Datum: 01. května 2013 18:51
 Svíčku tam nech, osobně bych to viděl na bohatou směs...
Datum: 01. května 2013 18:42
Jméno: martin
IP: uživatel14808
 mě napadlo zkusit studenejší n14 ještě mam doma nakou tk zkusim.
Datum: 01. května 2013 17:50
 ahoj možná nekdo neco bude namítat ale ze svíčkama brisk sem mel vzdy problémi kup boshku nebo denso a už to dělat nebude a este skus jehlu na 1 zářez.
Datum: 01. května 2013 17:39
|



|