 Zdar draci. Chci se zeptat jaký mají vliv nepárové kartery. Koupil jsem fichtla a nejezdil nic moc a já na to pořád nemohl přijít. Dneska sem motor sundal, abych dal druhý co mám po GO a zjistil jsem, že ten první má kartery co nejsou párové. Popř. důvod, proč mají být kartery párové. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 21:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 skladejte si to třeba do bedny od brambor, aneb každej svého štěstí strůjce... já bych motor, od kterýho očekávám že pojede a nějakou tisícovku vydrží, s nepárovejma karterama nedělal...
Datum: 19. ledna 2013 21:06
Jméno: pepa
IP: uživatel14672
 už muj táta jezdil na nepárový kartery a nikda to nic nedělalo odklony tam sou z výroby ale to máš jak dnešní repliky...taky trošku pokulhávaj s kvalitou...prostě si měl vyčoctanější motor....to víš když to má od vyroby najeto tak že to nikdo nemusel měnit tak to bude použitelnejší to je selskej rozum nee?
Datum: 19. ledna 2013 19:10
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 taky jsem jezdil jednu sezonu s nepárovejma kartrama a že by to jelo nějak podstatně hůř jsem nezaznamenalm,asi jsem trefil na podobný půlky
Datum: 19. ledna 2013 13:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 skládat fichtla (na kterýho je dílů mraky) do nepárovejch karterů je blbost!
Datum: 19. ledna 2013 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Na seriovku postačí i nepárový kartery,ale musíš se smířit s tím,že to nijak valně nepojede....
Datum: 19. ledna 2013 7:05
 josko kdybys měl tucha o strojařině tak nenapíšeš tak blbý dotaz
Datum: 19. ledna 2013 1:20
 Joska: Je víc způsobů jak obrobit díru za roh, nicméně to nic nemění na tom že kartery byly při svrtávání spojené...
Datum: 18. ledna 2013 21:52
Jméno: joska
IP: uživatel7456
Datum: 18. ledna 2013 21:12
 Kartery se obrábí v páru, díry na ložiska jsou svrtávané najednou, tim je zajištěná souosost těch protilehlých děr na ložiska. U nepárových tam může být rozdíl a pak se to může lehce křížit a to dělá bordel...
Datum: 18. ledna 2013 20:54
|



|