 Zdravím.Je mi to blbé ale už si fakt nevím rady.Jawa 50/223.komplet po GO.Motor GO.Výbrus.Zajeto cca 50km.Mažu 1:35.Těch cca 50km v pohodě.Ale ted poslední dobou jedu , ujedu cca 1 km a začne to chcípat za jízdy a už to pak nenahodím.Ten 1 km je to luxusní , tahá jede krásně.Netočím to bo je po výbrusu.Ale pak to jde pomalu do otáček a zdechá to.Jednou to zdechne a pak už to neroztlačím ani nekopnu za nic...ZKusil jsem už snad ůplně vše.Svíčku , zapalování , kontakty , kladívka ( škvarek),hladinu , benzín a furt stejné.Prosím Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 8:30
 a svíčka je mokrá nebo suchá
Datum: 05. července 2011 8:30
 zkus indukcni civku nebo jestli ti to nkde nekostri to se mi ted taky stalo.Koukni se jestli ti to nekde nekostri
Datum: 05. července 2011 3:03
 no vyzkouším vše co říkáte.Díky .
Standa : gufera jsem nerval až na ložiska , ale dokud to šlo.Na ložisku ůplně nalepené nejsou.kartery ( bloky jsem těsnil klasicky papírovým těsněním na srovnané hrany bloků.U válce na motoru schůdek není to bych si hned všiml.Jinak díky , Vyzkouším vše ...
Datum: 21. června 2011 15:55
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 podtlak v nadrzi je blbost - pise 1km - na kilaku se podtlak neudela ( pokud ho teda nejede jednotkou ) a nasledne by pak vyleteli otacky... kdyz by bylo gufero v pici tak zase otacky... IP: uživatel2942 - co tam mas dal ?????
Datum: 21. června 2011 11:07
 Mělo by tu bejt tlačítko "To se mi líbí"
Datum: 18. června 2011 7:45
Jméno: m
IP: uživatel2942
 to standa - Jde to i slušně . To Franky je jedna velká zasraná buzna trpící jakýmsi mindrákem. Takto se vyjadřuje pouze ten nejvyhlodanější rukomrd. Ty pičo jedna zkurvená!!!. P.S. Píšou tady že se mám chovat slušně a nebýt sprostý!!! Z takovým zasraným hovadem jako je američan Franky se prostě slušně jednat nedá!!!! Ten se taky nechová slušně!!! Napadá mně jen Adolf!!!
Datum: 17. června 2011 21:42
Jméno: standa
IP: uživatel11895
 A každopádně bych vyhodil tu svíčku! Palky sou sice dobrý,ale jak se naskytne takovejhle problém,tak stará svíčka je první co musí z motoru ven! Kup si brisku n14!
Datum: 17. června 2011 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel11895
 máš ucpanej přívod paliva dle mě......dokud je tam vzduch,tak jede,jak se vytvoří podtlak,chcípe....metr jede,metr nejede a zdechne......jak ho dáš do klidu,vzduch se tam pomaloučku zase dostane a zase to jede než se v nádrži vytvoří znova podtlak a zase to chcípne.....až to zas klekne,zkus vytahnout hadičku z karburátoru jestli poteče/vykape nějakej benzín ....další možná věc je airbox.....je moc ucpanej...studený to jede perfektně,ale jak se to ohřeje,začne to bejt moc uškrcený a jakoby bohatý a až do takový míry,že motor na to neni schopnej jet achcípne.... rozpálenej motor na maxibrutálně bohatou směs nikdy nechytí.....nevim.....mě napadá kombinace dvou těhle problémů.....aaaaa nebo.....někde to saje když se to rozpálí! Jak si nandaval gufera? Jsou tak akorát nad ložiskem? nedotýkají se ložisek? Kartery si těsnil jak? když si nasazoval válec na motor,tak kartery motoru pod válcem nedělali takovej schůdek?
Datum: 17. června 2011 11:08
 kompresní poměr mi řekl ten co mi dělal výbrus. Těsněn pod hlavou nemám... Ne do přefuků ne .Ty jsem čistil kartáčkama co jsou mezi zuby...
Datum: 17. června 2011 0:03
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 cas vyprsel..................................................................................................................................................................................................
Datum: 16. června 2011 23:38
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a cim si ten kompresni pomer meril ??? mas tesneni pod hlavou ??? ty jsi se hadrem dostal i do prefuku ?? se divim ..... pucuju stetkama do ucha ...
Datum: 16. června 2011 23:35
 šuplerou + měrkama. 9,1:1 , spalovací prostor nevím ... tak samozřejmě že jsem to předtím vytřel haadrem...to jo ,, já myslel nějaké mechanické ůpravy...vytřené jsem to měl důkladně to zas jo ..
Datum: 16. června 2011 23:33
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 domluva na picu ........ balim to sezen si icq nebo cekej az tu budu .....
Datum: 16. června 2011 23:33
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 zajima me CIM MERIS PREDSTIH..... pomer - kompresni ....... spalovaci prostor - velikost ....... tim ze si valec jenom nasadil tak se ti pist pridira- nemyl jsi ho a jsou v nem piliny.......... a tece ti tam benal ????? metr - chcip - jako by nedotejkal ??? i kdyz km je dlouha vzdalenost ........
Datum: 16. června 2011 23:23
 svíce - Pal N8Y. 0,7 . předstih odtrh jsem psal.předstih měřím , že si nastavím odtrh , pak zdělám hlavu , od HU couvnu pístem o 1,6 nebo kolik dám a v tu chvíli mezi kladívkama vznikne cca 0,05 . Vše dotáhnu nasadím , zkusím. poměr 1:20(mazání) . spalovací prostor v pohodě běžně zčernělý spalováním.po výbrusu jsem s ním nic nedělal , jen stříkl trochu WD40 a nasadil.Když to začne chcípat tak njede dělat nic.jedu najednou chcíp , metr jede , chcíp , metr , chcíp .. konec...
Datum: 16. června 2011 23:18
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 odtr a hodnota svice ??? napis sem vsechny hodnoty !!! jinak ostrh kladiva nasol 0,3(pokud kladivo pekne doseda a je cajk) pokud ne tak 0,35..... predstih nasol 1,9 az 2,1.....(ale to 2,1 ber s rezervou - snaz se do 2)...jinak jak meris predstih ??..... hladinu nastav na hranu uchcanosti ( V 1/3 zamacnuti preplavovaciho curacka se karbec preplavi) vyhod filtr a jakej mas pomer a spalovaci prostor ??? delal jsi neco s valcem po vybrusu ?? nebo si ho jenom nasadil ?? kdyz to zacne chcipat neda se to vyhecovat plynem (plnej -nic- plne-nic-plnej nic) ??
Datum: 16. června 2011 23:07
 tak mám ju nastavenou jak má být... při ponoření plováku lícuje s hladinou
Datum: 16. června 2011 22:56
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a ta hladina je jaka ??? a delej nebudu cekat !!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 16. června 2011 22:53
 na válci udržím klidně pak i žalud.. musí to prostě být ůplně základní teplota jaká je v okolí. Hodnoty jsem zkoušel i 1 pak 1,25 , 1,5 , 1,8 a pořád stejné.Jen se měnil výkon motoru..
Datum: 16. června 2011 22:51
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 a to "vychladnuti" je jake ?? udrzis ptaka na valci ?? jeste me zajimaj ty hodnoty predpalu co si zkousel od - do ????
Datum: 16. června 2011 22:30
 trysky...38,68 ? jiskru hází za tepla... Po vychladnutí nic.musím vypnout benzín schovat na dvě hodiny do garáže .pak zkusím a znova to samé...
Datum: 16. června 2011 22:27
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 hele nemam na tebe celej vecer .......... abys mel na cim premejslet tak sem napis jeste hodnotu trysky.. pomer... a hazi jiskru kdyz je to teply ?? a po vychladnuti to dela co ?? ze by to jelo ??
Datum: 16. června 2011 22:21
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 no tak odtr mas kurevsky velkej... a hodnoty predpalu - od - do ???
Datum: 16. června 2011 22:13
 odtrh 0,45 zkoušel jsem i 0,40 a 0,50.předstih 1,5 zkoušel jsem mín i víc.. jinak nevím co chceš vedět...
Datum: 16. června 2011 22:10
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 mluvis stejnym jazykem co ja ??? me kurva zajima nejaka HODNOTA !!!!!!!!!!!!
Datum: 16. června 2011 22:05
 myslíš předstih ? však jsem psal že jsem to zkoušel (zapalování) a nic.žádná změna
Datum: 16. června 2011 21:57
Jméno: Earl Montgomery
IP: uživatel11073
 hodnota predpalu ?????
Datum: 16. června 2011 21:55
|



|