|
|
|
|
|
|
| |
Jméno: rider
IP: uživatel9046
 Zdravím. Mám dvě otázky které se týkají čz 175/477. První bych se chtěl zeptat jestli by nevadilo kdybych lanko plynu navedl napřímo do šoupátka, protože sem mi staré lanko u rychlopalu přetrhlo a nechce se mi objednávat celý komplet lanek na oilmastera 477. tzn. že bych odstavil olejové čerpadlo a benzin bych naředil přímo do nádrže 1:50. ale problém je že jsem se tady někde dočetl že jak jednou budu ředit do nádrže a čerpadlo odpojím, tak čerpadlo odejde a už ho nikdy nebudu moci použít. A druhá otázka je, že pokaždé když zapnu nádrž, tak začne benzín vytíkat přes karburátor otvorem pro sání, ale někdy se to časem ustálí když jezdím. Nevíte čím to je? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 16:43
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 normálně si koupíš bovden a k tomu lanko a koncovky a doma si to uděláš jak dlouhý to chceš
Datum: 12. června 2011 16:43
Jméno: rider
IP: uživatel9046
 Zkusím to teda. Ale zajímalo by mě jak si ty lanka vyrábíš? Dík
Datum: 12. června 2011 15:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a zasekávající se plovák nebo bordel v jehlovém ventilu, případně obroušená jehla plováku
Datum: 12. června 2011 15:10
 proč bys obědnával celý komplet když si lanka mužeš udělat? ... a lanko od rukojeti po čerpadlo je myslim stejné jako obyčejné
Datum: 12. června 2011 14:34
|



|