Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 Čau,prosim vás poraďte mam pionýra po go nový karbec,všechno jezdil bez problemu ale z ničeho nic se tak začal dusit pak sem ho musel roztláčet jako jel ale nedržel volnoběh ale když sundám právý kryt(05) tak drží otáčky krásně ale jak tam dám ten kryt tak zas to blbne a nedrží vubec otáčky.Vubec si nevým rody prosím kdy vý ať poradí moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 14:16
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 zdar,když podržím na karburátoru ten cupak trochu dýl tak to pak tak 5 min volnoběch drží ale pak zas ne takže co mam udělat vyčistin nějaký přívod paliva? díky
Datum: 27. května 2011 14:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 A poslední věc jestli dobře těsní hlava protože to taky může dělat.
Datum: 26. května 2011 14:26
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak jak si ten motor sedá tak může chtít třeba jinej předpal, nebo se může sešoupat kladívko nebo nějak hnout to je všechno možný nechci ti do toho kecat dělej dle svého uvážení ale uřčitě bych osobně hrábnul na kontakty vzal je měrkama na 0.4 a uvidíš jiskru pokud bude malá tak třeba zvětšit nebo znemšit odtrh potom zkusit chytit jinej předstih a uvidíš ještě jedna možnost pokud máš starý zapalování tak jestli má dobrý časování tzn otočit s celýma cívkama, protože tam byly zaplombovaný šrouby a dle výrobce se stím nesmělo točit aby si to nerozhodil proto je tam jen ta deska že se netočí s celýma cívkama
Datum: 25. května 2011 21:26
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 no ja přesně nevim ale neblblo to nikdo předstih byl nastaven automechanikem měrkou
Datum: 25. května 2011 20:53
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Kolik mm před hu máš předstih. Neříkám že je to předstihem, ale pokud to nejede a není to el.instalací a ani přívodem paliva tak bych to určitě zkusil přenadstavit .
Datum: 25. května 2011 20:30
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 mam najetých asi 100km karburátor mám tento s fichtl krámku tak je tryska 72 a předstich je dobrý
Datum: 25. května 2011 20:12
 a co kondezátor měnils?
Datum: 25. května 2011 20:07
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak jestli je všechno dobrý v el. instalaci nevím kolik máš ujeto protože po 500km bych dal jehlu už na druhý stupeň od zhora tak bych zkusil měnit předpal jestli se to dusí že to má moc benzínu tak ubrat předpal pokud je chudá směs tak zvětšit předpal. Jinak nevím jak to máš s tryskama protože když na 05 byly karbece 15 tak byla tryska 60 tak nevím c udělá 17 s tryskou 68 protože co je v katalogu nd tak od vč 575470 je karburátor 2917 s tryskou 60 a vím dle svojich zkušeností že 15 s 68 nerozjedeš.
Datum: 25. května 2011 19:32
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 kondenzátor je dobrý nejiskřy to u kladívek.
Datum: 25. května 2011 19:16
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 dik,svíčku mam 15c a zkoušel sem i 17 a furt to nejede krásně nastartuje s plynem to de ale otáčky(volnoběh) nejde niak nastavit odizolovane je to dobře elektronika je dobra nová.A FURT TO BLBNE NEJDOU NASTAVIT OTÁČKY.
Datum: 25. května 2011 19:00
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 U kontaktů zapalování to musí být dobře odizolované, jinak bych se podíval na kabeláž jestli není někde štíplá nebo prošoupaná a ještě jestli máš dobrou svíčku jednou jsem tam měl pal 14-8 normálně házela a nejelo to když jsem dal jinou tak to jelo ůplně normálně .
Datum: 25. května 2011 15:52
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 To staré ale ted už to dělá i bez krytu nevýte čím to je ???diik
Datum: 25. května 2011 14:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Zaizoluj očko u kladívka nebo ho nakloň víc k statoru. Máš už feritové zapalováí nebo to staré? Tak mi to dělalo tak tam mám smrštovací bužírku a je to zatím dobrý.
Datum: 25. května 2011 12:03
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 dík, a mám je nějak přohnout ? nebo co?\r\n
Datum: 25. května 2011 8:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to občas dělá u 05 a pařezů někde se ti dotýkají kontakty v zapalování toho deklu
Datum: 24. května 2011 22:29
|



|