Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 hoj draci..potreuju pomoc...jel sem jawou dandy50 s motorem sachs...a najednou to chciplo...pak uš nešlo nastartovat..a domu sem tahal motorku 3km.dival sem se na hadičku olejoveho čerpadla. a olej tam šel...taktéž do karbece...potom mne napadlo jestli to nemuže být vadnou svíčkou...byla v poho....prosím o rady...je to uplně mrtvy ten motor!!!..."nejezdil sem po vodě,ani bahně!"...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2011 17:33
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 "Lori"A jakou svičku podle tebe tam mam dat?kromně puvodní..
Datum: 07. března 2011 17:33
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Nevim jakej tam je plovak ale urcite bych ho opravil(kovovy se daj zaletovat) a NGK vyhod
Datum: 07. března 2011 17:31
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 takže...svíčku sem vyměnil...dal sem ngk"...a furt nic....ale jiskru sem ve spěchu zapomneěl zjistit:.  ale zjisstím zítra!..a dam vědět..!Jo a motor ma bezkontaktní zapalovani..ještě original...Motor je z roku 1997.Potom mne napadlo jestli to nemuže být diravý plovák...ale nechce se mi to znova!..opakuji znova rozebirat..ale dys bude potreba ..tak to udělam!.....jen tak na okraj...karbec sem cely čistil"".jo a kabel ke svičce..byl v pořadku...a jak řikam...hadicka k rabu...byla plna ,taktéž k čerpadlu....jiskru zjistim zitra!...
Datum: 07. března 2011 16:53
Jméno: sbns
IP: uživatel6546
 dík za radu panové...skusim to..a dam vědět
Datum: 07. března 2011 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel11287
 jestli to zničehož nic chcíplo a přestalo dávat jiskru,tak zaprvé hledej upadlý kabel a takovéhle podobné věci.....začal bych tím co to dělá a co to nedělá,takle se těžko věští.....to mě taky jednou zdechnul pérák a byl to "jen" upadlej VN kabel pod bandou(na což jsem přišel hned po sundání fajfky),nebo mi zdechnul fichtl,protože se mi v palivovym ventilku šprajcnul kus bordelu a nešel tam benzin,spadlý kladívka,uklepaná kostra indučky,vypadlej kabel spínačky,kondik ve skratu,skrat kabelů pod spínačkou atd atd.....to se muže stát razdva....proto se ptáme na tu jiskru....pokud je jiskra dobrá,tak se muže vyloučit chyba zapalování,upadlá kabely,kostření atd ale třeba muže bejt pootočený magneto na klice,ale klínek na dotaženym rotoru se nestříhne.....a určitě ne takle z ničehož nic...i ta svíčka nemusí bejt dobrá....ale motor Sachs myslim patřil ještě mezi jednoduchej starej motor s kladívkama,se symetrickym rozvodem sání bez klapek,možná to mělo nějakej tyristor....a zde opět pro jeho vyloučení potřebujem vědět,jestli to hází jiskru....prostě napiš co to dělá,jestli to hází/nehází ,svíčka suchá/mokrá ,karbec cistej atd.....napis...
Datum: 07. března 2011 15:38
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no to je tak těško,ale jsou dvě věci, benzín a jiskr a tak to pořadně skontroluj a nebo ještě skus střiknout prochu benzínu pod svíčku a prošlapni to.Není možne aby to nechytlo
Datum: 06. března 2011 21:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 neumime vestit, jiskru to hazi?
Datum: 06. března 2011 21:25
|



|