
Těžko na dálku jednoznačně určit závadu bez vizuálního pohledu. Napadlo mě zkontrolovat filtr sání není-li příliš zanesený, nebo zvlhlý a další zkusit správně seřídit karburátor. Při čištění je možné, že nebyly správně nastaveny šrouby karburátoru a mě to teda připadá na málo vzduchu (až skoro žádný) v palivové směsi. Taky nezapomeň otočit vypínačem z polohy STOP na START

Jinak by se radilo, kdyby jsi napsal, že Ti tam jde 100% palivo z karburátoru do motoru a že svíčka je mokrá. Nebo, že jsi zkoušel jestli svíčka háže jiskru. Buď jsi to nenapsal, nebo s tím nic nedělal a to Ti těžko někdo poradí. To ti tady může za chvíli někdo napsat : "A máš tam benzín?" Zkus to lépe technicky popsat, nebo budeš muset počkat, až ti napíše nějaká vědma, která to vyčte z koule, že máš zbytky prachu mezi kontaktama přerušovače, jak jsi je brousil a neočistil hadříkem, aby tam nezůstal ten nevodivý abrazivní prach. Hodně štěstí a napiš, co tomu bylo. Aleš centercom@email.cz