 cau. slysel jsem, ze daj dat na motor valeckovy loziska pro snadnejsi puleni motoru - prej to tak mely i zavodni kvuli jednodussi udrzbe, ale otazka zni: fungovalo by to tak ? nejaky axialni vule tam preci budou, coz by se asi nemuselo valeckovejm loziskum libit. jakej je vas nazor ? Po sezone me ceka komplet GO celyho stroje, tak ze bych tam ty valeckovy loziska hodil, kvuli pristi udrzbe. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 19:41
 Hele urcite by to bylo zajmavy  Dandy50 ma na klice obe loziska kulickovy ale na cepech je vnitrni krouzek spolu s kulickami na kleci a v karterech je vnejsi krouzek. Co se tyce puleni je to fakt parada, zadnej rozpulovak, jen rozsroubovat a rozdelat
Datum: 20. května 2010 19:41
 Ok tak dik za nazory hodim na to bobek
Datum: 20. května 2010 16:48
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 na jednovál se dává jen jedno válečkový, na 350 se dávaj dvě válečkový. Takže tam vždycky zbyde jedno kuličkový, který ty axiální síly pochytá. Pokud máš normální motor, kterej nerozhazuješ často, tak není důvod dávat válečky.
Datum: 20. května 2010 16:45
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 pozri tu ten motor fungoval 40 rokov na guličkových a teraz tu melieš o valčekových to sa mi osobne veľmi nepozdáva na kľuku to nebude priliš vhodne a do prevodovky možno aj to pochybujem
Datum: 20. května 2010 16:22
|



|