 Draci mužete mi pomoct ??jsem už v koncích.Předem se omlouvam za dlouhý text. Kopil jsem si babetu 207 a při přiblížně u středu otáček přestala jet spadla na volnoběh a poté se zase rozjela tuto závadu dělal vadný tyrisor po výměně jsem asi tak hodinu jezdil namíchal nový benzín a asi tak 5 min jel na plný plyn proti prudkému kopci nahoře po cca 10ti sekundách zastřílela do sání a konec držela volnověh ale při pridáni plynu zastřílela a konec tak sjem laboroval nanic nepřišel tak jsem udělal generálku(bylo to již potřeba takže ložiska,gufera,kroužky všechno nový a dělá to stále Když držím plný plyn tak jde zhruba na polovinu otáček a poté občas střelí občas kleají otáčky pomalu dolu až se udusí nebo pokud pustím plyn bez obtíží se vrátí na volnovéh lze se na ní rozjet ale ve vyších otáčkách opět střílí a nejede předstih jsem zkoušel různě nastavit a nic výfuk jsem vyčistil trysky jsou přeměřený všechno utěsněný na sání holt jsem v koncích   nemá někdo nějakou zkušenost předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus vyměnit snímač otáček jestli neblbne! to může taky způsobit zášlehy zapalování. Ale tohle dušení- nastav plovákovou haldinku (plovák musí být zaháklý za takovou pacičku na ventilku plov. komory. Když se ti to dusí- buď to moc benzínu (což je nepravdědpodobné) nebo moc vzduchu. tak to zkus!
Datum: 18. května 2010 18:38
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 i kdyby byl špatně nastavenej tak to nestřílí, ale zkusit to můžeš, pravý na bohatost - utáhnou a povolit o 1,5 otáčky, volnoběh doladit, jehla na druhym zářezu, já mam furt podezření na to gufero pod zapalovánim, ale když si ho měnil
Datum: 17. května 2010 21:19
 Tak třeba karbec. Třeba je sebečistší, ale blbě nastavený.
Datum: 17. května 2010 21:10
 jsou tam černý ale dělalo to i před GO a ted po GO taky
Datum: 17. května 2010 20:16
 Jaký si tam dával gufera, myslim tim červený nebo černý??
Datum: 17. května 2010 20:12
|



|