 Zdar draci, měl bych dotaz - jak je to se ,,zajížděním'' pístních kroužků? Já jestli je vyměnit, nebo ne - spolužák je v prváku na automechanika a říkal že bych to měl vyměnit (i když mu moc nevěřim, nedávno mi na mopedu měnil svíčku a zvoral to...opravdu, nevim jak to dokázal - druhej den jsem se jí dotknul a zůstala mi vyšroubovaná v ruce). Když startuju tak musim nacucat karbec, začit šlapat a pořád to držet. Motor zařve, já to pustim a přidám trochu plyn - takhle asi 5x a pak už motor běží v pohodě, volnoběh drží, žene kolem 55km/h a všechno OK, ani moc nehřeje (když jedu nadoraz tak se na nej sice nedá jako na fichtla sáhnout, ale jak hodim neutral a volnoběh, tak během chvilky zchladne a je vlažnej). On že mi říkal, že to startování je kůli malý kompresi - i když mě moc neleze do hlavy, jak by s malou kompresí moh motor držet v pohodě volnoběh. Říkal něco že při tom protočení se to ohřeje, kroužky roztáhnout a pak to těsní...ale nevim nevim, i když mám volnoběh na nejnižší otáčky co to jde a motor je opravdu studenej, tak to jde (když chcípne tak šlápnu a zase pár minut běží). Mě jde hlavně o to, jak dlouho ty pístní kroužky zajíždět, jak a podobně - abych je tam nedal a ve snaze to nastartovat je neodrovnal (karburátor je po opravě, v tom chyba není).
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2009 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 strc si mezi kontakty svicky neco sirokyho 0.5mm(plisek merky) a klepni s ni treba o motor,o hlavu,o valec atd....to bych neresil...ja je sklepavam o dekl zapalovani
Datum: 22. dubna 2009 23:06
 Aha, tak to jo - já že čtu ,,malej odtrh'', tak mě napadlo že to mám dát dál od sebe. Tak já ji trochu sklepnu, doufám že ji nezničim (nová). Ještě trochu mimo - čím to mám rovnat do původního stavu?(já jestli na to neexistuje nějaká rada - já tam vždycky nějak narvu nůž a kroutim s tim dokaď se to neroztáhne...a myslim že je i lepší řešení). Pamatuju na první jízdu - vyndat svíčku, třísknout s ní o stůl, nožem trochu narovnat a už to jelo  K tomu sklepávání, je jedno čím?(nebo je zase něco co je osvědčený? - abych to na první ťuknutí nesklepnul všechno dohromady). A ještě jednou díky  Snad budou s S22 (snad už brzy) menší problémy než s S11 (opravit karburátor, 2x hasit motor v plamenech, znova [a důkladně] opravit karburátor, utěsnit bok motoru, zjistit kde to po utěsnění kape...a najednou nic, olej v převodovce zůstal a už nic nekapalo - záháda, skoro jako všechno co se stane u fichtla).
Datum: 22. dubna 2009 22:48
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 nene....sklepej jí...o trosku....cca 0.5mm.....to chce odskouset
Datum: 22. dubna 2009 22:18
 no já mám tolik, jak mi to poslal sesa  Brisk N14C, myslim že je to 0,7mm, nebo tak nějak. Pravda, ta stará svíčka to nedělala...ale zato vynechávala. Takže ji mám teda roztáhnout? Na kolik asi? - co to jde, nebo nějakou přesnou míru? Díky, aspoň že vim, kde je chyba. Mě to s těma kroužkama hned přišlo nějaký divný (ale jetý budou asi taky dost). A ty kroužky zajíždět na nižší otáčky, víc oleje....nebo to prostě valit skoro jako normálně? (tak do 40km/h). Díky
Datum: 22. dubna 2009 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel5860
 tak samotny krouzky se nezajizdej nejak extra.....staci s nima 3x objet vesnici a okolí musej bejt zajetý.....jinak to co popisujes.....dokonale na to sedi malej odtrh na svičce...
Datum: 22. dubna 2009 22:03
|



|