česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
hoj lidi prosim poradte, na mojem pionyru 221 mam problem s vytocenim do vysokych, kdyz jedu na normalni (stredni) otacky jede ok ale jak jej musim vytocit do vysokych vetsinou pri jizde ve 2, tak se motor zacne silene trepat jako by byl velky predstih ale ten je 1,5mm takze ok tomu vse odpovida protoze kduz jedu napr na 3stupen 55km/h jede potichu a mekce ale jak zacne rychlest prekracovat 60 motor zacne tvrdnout ale hrozne a nad 70km/h je to hruza ovsem horsi je to jeste vic na 1 a 2 prevodovy stupen kdyz je motor plnem tahu, taky nizke otacky mu nedelaji dobre napr kduz simraam motor na 3st. a jedu pod 40 tak se zakoktava ale ne moc jak pri spatnem predstihu nebo spatne postelovanem karbecu jen sem tam, tak si rikam jestli to nemuzou delat loziska na klice protoze kdyz ksem steloval prestih tak s rotorem lze pohubovat o 1mm nahoru aj dolu pionyru mam 11 a ani na jednom mi to nedela ( protoze prichazi leto stejne presedlam na mustafa :-) ale at vim co mam zpravovat ) predem diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 11:49
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel5373    
nevim jak mužeš jet s fichtlem nad 70 km/h
 
 
Datum: 20. dubna 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
jj to je samozrejme loziska se musi vymenit a s tym chytanim tak chyta skvele i kdyz klika mlati a rotor se hybe jek na kulovem cepu ( loziska vymenim az bude cas zatim tam hodim druhy motor snad policajti nebudou kontrolovat stitek a cislo motoru, :-D ale to by nemeli ) jinak diky za rady
 
 
Datum: 16. dubna 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
co se týče uprav a oprav totalne vyjetejch motorů,tak muj tata rikal ze sem kouzelnik:-D:-D:-D vzdycky sem to nejak vyresil:-D:-D repas kliky ve sveraku kladivem,ostrá vacka aby nehorely kladivka,vystruzeni futra vrtackou,totalne provrtany trysky kdyz netesnil motor,korkova zatka v motoru kdyz bracha urazil kus karteru,airbox se stavitelnou bohatosti smesi atd,kdyz se rozpad spojkovej kos tak sem tam napral petky srouby,jehla z hrebiku,pistni cep z cehokoliv co bylo tvrdy a slo namlatit do pistu atd......byl sem hrozný dítě:-D:-D:-Da taky hrozný prase:-D:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 13:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
hele mas v haji loziska na klice.....ale kdysi sem umel resit i tenhle problem....das si pist do HU a vacku primacknes ke kladivku a v tu chvili das na kladivko odtrh,ktery by tam zhruba mel bejt....jakmile vacku pustis tak na kladivku nebude odtrh zadny....jako jezdival sem takle hodne dlouho jednu 05 v motokare,protoze sem byl malej a nechtel sem rozebirat motor....me to tak fungovalo asi rok,nez se vysypaly gufera jak se tam mlatila klika.....jinak vzdycky to spatne chytalo,ale jelo to normalne.....je to echt prasecina,ale mluvim z vlastni skusenosti:-D:-D dneska bych to samozrejmne vyresil vymenou lozisek na klice:-)
 
 
Datum: 16. dubna 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Rotor nesmí mít vůli 1mm.Vzdálenost cívek od rotoru má být 2x0,3 mm.Když máš vůli 1mm,znamená to,že se ti rotor dotkne cívek a je problém. Nutná výměna ložisek na klice.
 
 
Datum: 16. dubna 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
jo jeste jeden dodatek neni to tim ze by byl studeny motor protoze to dela i po ujeti 20 km (mam to 2x denne vyzkousene (do skoly a zpet))
 
 
Datum: 15. dubna 2009 21:51
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 21:15:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu