
Podle mě jsou lepší 3 kroužky (už jen proto, že se říká ,,čím víc, tím líp''). Náhodou 3-kroužkovej se dá vytočit opravdu dost, ale musí se mu pomoc

Na jedničku svoji S11 v pohodě vytočim nadoraz, na dvojku už je to línější a v jedněch otáčkách už to nechce jít výš (něco jako omezovač) a musim tomu pomoc...ale zato otáčky pak stoupnou ještě klidně o šestinu (cca, podle zvuku) a má to hodně blízko vytočenýmu fichtlu. Ale myslim že to dělá karbec (jak zasekne na jedněch otáčkách - mám ještě to ,,vajíčko''). Rozhodně to že jde 3-kroužkovej hůř do otáček neznamená, že nemůže dosáhnout otáček 2-kroužkovýho

A mrtě to táhne

S11 v pohodě prudkej kopec na půl plynu (jen u konce potřeboval trochu pomoc), fichtl s rozjezdem naplno a převodem do tahu.....v půlce zastavil

Kupodivu jsem ho dal i na rychlost (a to má najeto jen 8000 a je v perfektrnim stavu, stadion bez oprav[když nepočítám výměnu žárovek]), na dvojku v pohodě, na trojku jsme jeli zhruba stejně rychle. Ale tak kdo chce rychlost, tak si dá lepší převod (já bych to zkombinoval s 3-kroužkem, ten táhne jak bejk snad ve všech otáčkách, v tahu na něj 2-kroužek myslim fakt nemá).