Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau prave prave zajizdim fichtla a snazim se to udelat co mozna nejlip ale kazde kteryho sem se ptal tak mi rek o zajizdeni uplne neco jinyho
jeden ze to mam zahrat a pak stridave vytacet a ten druhej zase ze to tocit nemam vubec. jak to teda vlastne je ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2009 20:01
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 když to dáš dohromady tak ho nech pěkně zahřát, třeba 5 minut na volnoběh a pak jezdi na otáčky který budeš používat po zajetí, ale jenom na 1/2 až 2/3 plynu aby motor nebyl moc zatíženej a zbytečně se nepřehříval
Datum: 23. března 2009 20:01
 este jedna dulezita poznamka - gdyz pojedes z kopce a budes citit ze je to liny ze zacatku a ze to ztraci tah, vypni zapalovani a otevri na plno plyn, pod kopce si to zapalovani zas zapni a jed dal, takhlec se to da za jizdy castecne ochladit...
Datum: 23. března 2009 16:39
 jo a ktomu zajizdeni - ze se dusi hned od zacatku, nesmi se to ale existuje tzv. rychle zajizdeni ze to za jeden den zajedes, to je strucne receno ze jedes pomalinku nejakou casu a pak tomu na nejaky cas das plny kotel...delavalo se to jednu dobu u vyssi kubatury Jaw (tusim 250), dodneska se ten navod negde vali na netu, pak se prislo na to ze se to sice rychle zajede a ani se to nic neponici ale ma to pak velke vule...uz sem ti to jednou rekl, snaz se jezdit s co nejvetsim otevrenim soupete, pri NIZKEJCH opakuji pri NIZKEJCH otackach ale aby si mel co mozno nejvic otevreny plyn...nesmis to honit ale dulezity je tam ten prutok smesi, ne ze te napadne negde z kopce tam nechat zarazeny kvalt a zavres plyn nebo este hur, ze budes brzdit motorem...jinak jak rekl Standa, po vybrusu si to musi sednout, je to tesny, nerovny (ve valci se dokonce delaj jakoby takove kanalky pri pohledu proti necemu svetlemu to uvidis, je to pro lepsi chlazeni pri zajizdeni, jak to zajedes tak to proste sjedes a pak to tam nenajdes, to jen takove doplneni) a ma to velkou kompresi (pac je to tesny)...tot vse
Datum: 23. března 2009 16:36
 k ty cerny svicce - je to mozny pokud malo jezdis, tj ze se nestaci ani zahrat a uz ho uklizis, to je treba gdyz ho kazdy den jen nakopnes na stojanku a pak ho zas chcipnes, tim se ten olej nespaluje a zasira svicku, pak je moznost ze ta svicka je moc studena, tim nema samocistici funkci (treba to dela Brisk N14C, dej tam 15 a pokud i s ni to bude cerny tak tu 17 prinejhorsim - to je tepelna hodnota svicky), pak ti muze nasavat olej z prevodovky...jinak 3,5% to je priblizne 1:30 (28,57 a nejaky drobny)? mazej tak na 1:33...jinak newim gde by mohla byt chyba, dej jehlu do stredniho zarezu este...
Datum: 23. března 2009 16:30
Jméno: krystof
IP: uživatel4699
 zajizdim 555 s 3,5% polosyntetiky v benzinu a i na chudsi smes mam po dni svickou tak cernou ze se neda nakopnout. cim to je ?
Datum: 23. března 2009 15:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5588
 hele vem to logicky....at v tom netápeš....po vybrusu neni valec ani krouzky nijak extra hladky a tim roste trení,s trením roste teplota a s teplotou se roztahuje jak píst,tak krouzky......cim vic se to ohriva,k tim vetsimu oteru dochází......aby si oter materialu omezil,tak se zajizdi pomalu a maze se poradnym olejem a dalsi veci je vyssi bohatost smesi,nez je bezná aby ve smesi bylo vice oleje....je to vse o chlazeni,mazani a pripadnym prehrivani......pokud ho budes honit,bude se hodne hrat,spatne se zajede a muze se i pridrit...... Existujou i pripady,ktere jezdili na lepsi polosyntetiku a honili ho skoro od zacatku a bylo to ok,ale nedoporucuje se to.......
Datum: 23. března 2009 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel5588
 seriový motory zajizdet pomalu aspon 400km a hodne mazat poradnym OLEJEM
Datum: 23. března 2009 15:38
 reknu ti to takhle musis ho prvne plynem jen polechtavat a pak den o de dne pomaly pridavat proste stupnovat
Datum: 23. března 2009 15:34
|



|