 Nazdar, mám dotaz, u pionýra se mi zničil závit na svíčku a mám dva dotazy: Musím dát mezi novou hlavu a válec nějaké těsnění? Kolikatku klíč musím použít na povolení těch 4 šroubů který drží hlavu s válcem dohromady? Je to ten klíč stejný jako je na napínání řetězu, na bowdenu u zadní brzdy, atd.? Vím, že má být trubkový. Prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 12:07
 sezen si v auto dilne ventilovou pastu a tzabrus to tesneni zadny nedavej
Datum: 25. října 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel4393
 ta hlava z 05 neni spatna...budes mit trosku mensi kompresi....ale v poho.... jinak ja nikdy s hlavou nic nedelal...valec a hlavu sem ocistil benzinem a dotahnul a nikdy nic nefoukalo...nejaky vase pasty a tmely....k cemu??? jinak ten hlinikovej krouzek se tam muze dat a nemusi ....
Datum: 23. října 2008 22:18
 Dodatek. Co to placas ze se tam nikdy nedavalo ani nesmi!!! To neni pravda!!! daval se tam (myslim na 05 nebo na jakej stroj ) jak pise Plisa takovy hlinikovy kolecko ktery to utesnilo ale uz se tam nedava a ta pasticka se pouziva normalne!!§ to neni zadnej tmel proste brusna pasta ktera se setre a vycisti se to benzinem pak se to teprv smontuje dokupy... Mustaf: neco si o tom precti pokud nevis z praxe... tim ovsem nespochybnuji tvoje zkusenosti ale to co pises pravda neni...
Datum: 23. října 2008 13:12
 Takže už to vím 100%, mám hlavu na 05, může nastat problém? zvýší se nebo sníží výkon? Mohl by teda někdo říct co se používá na to zabrušování, jestli se tam vůbec něco dává, díky.
Datum: 23. října 2008 10:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja na zabrouseni hlavy pouzivam pastu pro zabrusovani ventilu. Hlava s kulatym spalovakem je na 05ku, 20, 21 a mustangy mely pulkulatej spalovak (antidetonacni sterbina) s vyssi kompresi. S tou by ti to melo jet "lip". JInak ten hlinikovej krouzek se na 05, 20,21 ani mustangy urcite nedaval, u tehle stroju je hlva naprimo s valcem... Parezy mely mit ten krouzek.
Datum: 23. října 2008 10:25
 Mustaf podívej se do katalogu náhradních dílů aže mezi hlavu a válec má přijít hliníkovej kroužek kterej se vymáčkne stažením hlavy a utěsní ten spoj.
Datum: 23. října 2008 9:46
 Zrovna jsemzjistil, že ta moje hlava má spalovací komoru půlkoulovou, SESA píše, že ta je na 05, bude mě tam sedět, pojede to líp, nebo hůř?
Datum: 23. října 2008 7:24
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 tupastičku tam vůůůbec nedávej!!! žádný těsnění se tam nikdy nesmí dáávat!
Datum: 23. října 2008 6:44
 Novou hlavu už mám doma, ale nepochopil jsem jak se ta červená pastička používá, nemohl by mi někdo říct, kde se dá koupit?
Datum: 22. října 2008 22:10
 Novou hlavu už mám doma, ale nepochopil jsem jak se ta červená pastička používá, nemohl by mi někdo říct, kde se dá koupit?
Datum: 22. října 2008 22:07
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 1. ne tesneni se nedava ale vetsinou se sunda i valec a (nvm kde se to da sehnat.. ja uz to doma nemam) takova brusna cervena pasticka do ktery kapnes doslova kapku oleje udelas z toho kasicku nakydas to mezi valec a hlavu a budes to protacet mezi rukama (doufam ze to z toho pochopis) a pokud to nemas tak se musis modlit aby ti nova hlava tesnila 2. staci 10. z gola sady + nastavec a mala racna 3. pokud si znicil zavit (jako ja) tak bud koupit hlavu novou nebo si dojit nekam kde opravujou motory (nvm kde) a rict jim aby ti to opravili (vetsinou to zalejou a znova udelaj zavit) ... BTW: jestli tam mam pravopisnou nebo jinou chybu tak sry
Datum: 22. října 2008 21:23
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 nebo si koupit tekutej kov potřít tím stěny našroubovat svíčku a pak povolit a necaht zaschnout .. ale nevim ...radši kup novou hlavu
Datum: 22. října 2008 21:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no pokud mas v haji zavit tak to je lepsi rovnou si sehnat jinou hlavu...mam takovej pocit ze se vybrousil na vetsi prumer zarezu pro svicku a ta se pak davala do redukce ale to uz se dneska asi nedela
Datum: 22. října 2008 21:15
 na ty 4 matky se používá nastrčkový klíč č.10 ale dnes jsou i malé ráčny kterýma se tam dostaneš a mezi novej válec a novou hlavu nemusíš dávat těsnění melo by to být na sebe zabroušené.
Datum: 22. října 2008 20:12
|



|