 Otazka pro Standu(ip 4243)ty sis kupoval 8.vybrus od Sesy,ze??JA jsem si taky koupil.Po kolikatym litru projezdenim benzinu ti se zacal zvysovat vykon??Jooo,a ted jsem asi druhej v historii(ty prvni)kterymu mu hlava nesedla.Me pred par dny po prijeti zasilky,co jsem si nasadil hlavu,pist,valec atd.jsem to htel nakopnou a neslo to.Tak jsem vyzkousel nekolik hlav(pulvykrojene aji celovykrojene),nic.Zjistil jsem ze mi pist narazi do hlavy,a klikovka musi jit na doraz aby se mohl vracet pist.Hodil jsem si dve tesni mezi motor a valec z krabice a zelezne tesneni mezi hlavu a valec.A stejne pri vysokej otackach je slyset ze me to narazi jak svina(kdyz jsem se dival,pist byl v pohode)pist do hlavy.Ďkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 uz nereste blbosti....podstata veci byla recena...
Datum: 05. října 2008 11:09
 frikuline orig. karbec ma prumer difuzoru 17mm a ne16mm
Datum: 05. října 2008 0:55
Jméno: Jožan
IP: uživatel2597
 Zdarec draci!
moc zkušenosti s tim nemam, ale dle mně maj pravdu teoretici. S těma rozměrama hlavy maj pravdu, neni počítaná na
takový rozměry pístu a válce.
Když se na fichtlu snižovala hlava dělalo se to kuli kompresy=>větší výkon.
Stejně si myslim, že je lepší mít pořádně zajetej výbrus.
Datum: 05. října 2008 0:11
Jméno: standa
IP: uživatel4247
 reknu vam to asi takle....sem clovek co ma zdroj na vselijake nestandartni sluzby a sada 8.vybrus vychazela levneji a tak sem sahl po ni,protoze chodim na vysokou a dvakrat moc financi nemam....zadruhe sem naivne doufal jestli to nepojede lip...jo jede to lip v nizkejch,ale to je asi vsechno ...i v tvem pripade se osvedcilo ze proste ty stary hlavy sou vrtany na 39mm a tudiz ti to jako me narazilo...tesneni to nevyresi,chce to hlavu upnout do soustruhu a stocit vnitrni prumer dosedaci casti na 40 mm a v nejhorsim to de vybrousit frézkou ale je to s presnosti +/- autobus...ponevadz jsem nechtel zbytecne vyuzit moznost dalsiho vybrusu tak jsem se to snazil fakt poctive zajet a prvni kilometry jsem jezdil ze se to ani nestihlo poradne ohrat a nevylezlo to nad cca 3000 otacek zacalo se to prvne uvolnovat asi po 25 km a velky zlepseni v chodu motoru prislo cca ve 100km zhruba od 400km jde jak ma jit....samozrejmne to chce vic mazat a ne nejakejma srackama jako je M2T ... jinak potvrzuju prispevky nize psane,obvzlaste frikulinuv,ze na vykonu ti to prida v origo provedeni s 3 krouzkama 0.0..hovno akorat vetsi treni ....ted jsem skusil jednokrouzek se 4 prepoustecima kanalama ve valci a kdyz na to posadis karbec vetsi raze tak je to uz ostrejsi,ale jako zadnej extrem to neni ...
Datum: 04. října 2008 23:57
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2390
 Ladybird: A tys dostal 8.5k pri 14000ot/min? Jestli enkecas, tak jezdit s tim pionyrem musi byt utrpeni. Krivka strma jako prase a pri 14000 konec a prudce dolu... Na to ma fekal malo kvaltu. Neverim
Datum: 04. října 2008 22:07
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 kamoš si taky koupil 8 výbrus a narážel mu píst do origo staré hlavy,,,nechal si ji vyškrábnout a vše je ok,,,zajel dobře,ale stejně já s výbrusem 0 mu ujedu krásně.Fichtlu zdar!
Datum: 04. října 2008 20:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dneska je to tu nejaky divoky...zastavam se onech "teoretiku" pac oni dokazou poradit a jejich rady vubec nejsou spatny a asi nebudou jen z teoretickejch uvah...
Datum: 04. října 2008 20:21
 Ja sem rad ze ma sesa kseft takze vic vysvetlovat nebudu.
Datum: 04. října 2008 20:11
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 Ja sem si koupil sadu 8.vybrus a hlavu mam puvodni origo..a pist mi do žadne hlavy nenaraži tak nevim co to tu zas melete za chujoviny že se to ma upravovat a bla bla bla leda velke hovno jak rika fojtoslav....skurveni teoretici
Datum: 04. října 2008 20:06
 he he prej teoretici cetl si to frikuline?? Nejakej postevak, fichtlacky nemluvne nam bude nadavat, to si posral kamarade. Az dostanes z toho tvyho keplu 8,5 kone pri 14000 otackach a to pri ctvrtym vybrusu tzn 39mm,tak se ozyvej ,jinak zalez do ty svy stodoly ke hnoji a nevystrkuj ten vodnatej kxicht .
Datum: 04. října 2008 20:03
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 A když je teda neznáš jak můžeš říct že jsou jen teoretici? Navíc tady sám vykládáš to co si jen myslíš
Datum: 04. října 2008 20:02
 je videt ze jste dos dobry teoretici,ale hovno praktikanti.pokud vim napr.snizovani hlavy o trosku zvysi vykon.Jaktoze??Hlava se snizi tak,ze pist jde k hlave a ma mensi misto na smes ktera ma shoret.Takze,daloby se rict,ze cim je mensi obsah hlavy,tim fechtl pojede o trosku lip.A kdyz 8.vybrus je vetsi pist a originalni "neupravena hlava",podle vas jede,ale neni to ono s tou "upravenou hlavou".neeee,s originalni hlavou pojedete jakobyste u 0. vybrusu snizily hlavu.A NAVIC,VY NNEEJJSSTTEE STANDA.Vy jste naky teoreticky KOKOTI!!A i kdyz vas neznam,tak by se mnou souhlasilo nekolik lidi!!!!!!!!!!!!!BERTE TO VAZNE,vy TEORETICI
Datum: 04. října 2008 19:36
 Moje řeč Ladybirde, nechápu proč si někdo koupí 8. výbrus. jak řikáš je to kravina. Trochu tim podkopáváme sesu, ale je to v rámci objektivity. Je jasný že difuzor 16mm nemůžu stačit. Stejně tak tryska (to se dá změnit ale vždy ruku v ruce s úvahou...) Hlava pionýra nemá s moderníma hlavama nic společnýho. Když už bych teda měl 8. výbrus tak bych si hlavu upravil tak abych se o tom nemusel bát. Je pravda že sesa nabízí už i větší písty takže výbrus možný je...ale stejně....! To co tady píše Fojtoslav že mu stejně ve vysokejch naráží píst....  Ty vole....gratuluju ti tvoje klika ti brzo podá ruku na rozloučenou....  Nehledě na to že sada má 3. kroužkovej píst....! Což je na dnešní maziva a kvalitu materiálů naprostá zbytečnost a je to spíše na škodu. Sada 8. výbrus je vynikající martetingový tah pro někoho kdo to vymyslel ale aby to mělo vliv na výkon a strašně ho to zvedlo....to je k smíchu. Zdá se vám žeto jede líp proto protože váš předchozí válec už měl něco najeto a tenhle je novej (takže výbrus) a jak opět píše Ladybird..zajeĎdobře 1.2.3. atd výbrus a budeš na stejnym výsledku. Toto sem řikal od začátku a trvám si na svém. Nehledě na to že když nezmeníš kanály tak s objemem roste spíše krouťák...! (ale ne s 5,5ccm navíc....) Nevim no....ale každej svýho štěstí pionýrista....!
Datum: 04. října 2008 19:26
 Ach jo,nedáte si řict a nedáte si říct. To je snad samozřejmé,že ti naráži píst do hlavy. Pokud vim ,tak 8 výbrus je průměr 40mm a to je o 2mm větší než origo tudíž ti to antidetonační mezera nepobere. Musíš hlavu upravit na soustruhu.A hlavně je to blbost největšího kalibru dobře zajetej fichtl ti stejne ujede páč nemáš na to difuzor,aby si ten obsah nakrmil. A to nemluvě o časování a velikosti kanálů.
Datum: 04. října 2008 19:06
|



|