okej diky moc za odpovedi.... ptal sem se jen proto ze uvazuju o koupi novyho valce a pistu (+ co s tim souvisi) a vsude kazde pise ze se musi opatrne tak se bojim toho ze do toho dam nejakejch 1.100 a pak zase budu shanet vybrus za petikilco... pokud by to skoncilo pouze u vybrusu... mohlo by se to nejak kousnout v prevodovce nebo taaak?
Datum: 14. srpna 2008 23:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
ten motor potřebuje na zajetí rozdílný otáčky aby si to sedlo i ve višších musej se proste menit jak přijízde na neutrál zajíždet se mi zdá blbost
Datum: 14. srpna 2008 17:01
A nebo pokud máš někde blízko kopec tak na neutrál s nastartovaným motorem sjet a potom vytlačit. Nebo se nech táhnout ale já ti doporučím zajěd to normálně po silnici. Na neutrál nevím nevím. Aby potom mělo vůbec nějaký tah pamatuj jak to zajedeš tak to pojede. Jo a u těch aut s řídícíma jednotkama je to pravda měnil jsem řídící jednotku v octavii a svítila kontrolka a ono se muselo třikrát prošlápnout plyn až na doraz tam chvíli podržet a pustit to samý na volnoběh aby ŘJ pochopila svůj princip a chod toho motoru. Jo elektronika.
Datum: 14. srpna 2008 17:00
Jméno: standa
IP: uživatel3786
bez chlazeni se to zakousne
Datum: 14. srpna 2008 16:57
Jméno: Monty
IP: uživatel13
s tím větrákem je to celkem dobrý nápad, nebo si jeste vyrobit nejaké chladící teliska na motor a udělat něco jako kapalinový chlazení
Datum: 14. srpna 2008 16:00
neni lepsi to zaject normalne?
Datum: 14. srpna 2008 15:30
Tak před fichtla postav větrák
Datum: 14. srpna 2008 15:13
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Tak sem to nemyslel
Datum: 14. srpna 2008 14:48
Jméno: radim
IP: uživatel1071
to s tim chlazenim to je pravda....ale o tom že by dvoutakt nemohl běžet na neutral to jsem jeste neslysel....
Datum: 14. srpna 2008 14:27
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
To nedělěj dyt nebude vůbec chlazenej. navíc dvoutakt nemůže dlouho běžet na neutrál .
Datum: 14. srpna 2008 14:19
zdravim, nieje to blbost je to uplne normalne ja som tak zabiehal tatrana a ide jak cip takze v pohode ho nechaj cely den ist .
Datum: 14. srpna 2008 14:17
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Na stojánku se ti to bude přehřívat, nemůže se to chladit vzduchem, auta a motorky co maj řídící jednotku zlenivěj při pomalý jízdě a to proto že si auto nastavuje svoje údaje o jízdě a snaží se najít nejmenší spotřebu, když to pak chceš rozjet tak tě to brzdí
Datum: 14. srpna 2008 14:00