Jméno: Martin
IP: uživatel1411
chlapi byl to odtrh a serizeni karbecu a lita jak delo
Datum: 12. července 2008 20:43
Já bych vyčistikl svíčku, odkarbonizoval motor, a podiv se jestli nemáš zapečený kroužky...každopádně přetěsnit vyčistit a vyměnit gufera na klice..na výměnu gufera na klice půlit motor nemusíš...stačí stáhnout magneto a z druhý strany to otevřít a stáhnout primární kolečko...pak už to pude lehko vyměnit.....jo a podiv se jestli nemáš ohlou přírubu na karburátoru..
Datum: 12. července 2008 17:33
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Aha tak ale postelovany karbec to uz sem si myslel ze davno mas

... skus karbec , pak kdyztak gufera ( kdyz rikas ze su new tak sa podiv jestli treba nektere neni spatne natlačené ...
Datum: 12. července 2008 9:32
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
gufrerea su new
Datum: 12. července 2008 8:00
Jméno: blazenn
IP: uživatel3431
ja tez jedim bez filtru no a budu to pravdepodobne semeringi.saje to vzduch bar de.
Datum: 12. července 2008 0:37
JO ME TO DELALO TO SAMÉ SKUS POLADIT KARBEC
Datum: 11. července 2008 23:27
Jméno: pavko
IP: uživatel430
napadla me takova vec asi mas moc bohatou smes kdyz ti to robi s filtrem skus nastavit jehlu
Datum: 11. července 2008 22:54
Jméno: pavko
IP: uživatel430
napadla me takova vec asi mas moc bohatou smes kdyz ti to robi s filtrem skus nastavit jehlu
Datum: 11. července 2008 22:53
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
muze bejt v haji gufero a saje ti to jinde nez ma
Datum: 11. července 2008 22:50
Jméno: Martin
IP: uživatel1411
proc to mam cely pulit jde to do otacek jak hovado olej netece nic
Datum: 11. července 2008 22:32
Jméno: petr
IP: uživatel1553
ja bych zacal pretesnenim celeho motoru
Datum: 11. července 2008 22:29