česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Lasty      IP: uživatel3082    
ahoj, kdyz udelam na fichtla prime sani je vykon nejak znatelne vyssi? Hrozi mi, ze se mi neco stane s motorem? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2008 9:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Souhlas MIRO, jak jsem psal může zlepšit zážeh v kritických nízkých otáčkách (nestabilní směs ve spalovacím prostoru) a při vysokých (krátká doba na nabití indukční cívky - slabá jiskra)... řekl bych že popisuješ přesně to samé co jsem měl na mysli. Ale o zvýšení výkonu bych nemluvil, i tvůj stroj by na brzdě vykázal stejný výkon, jak před úpravou (v klasických provozních otáčkách). Také mě lákalo si tyristorové (kapacitní) zapalování vyrobit, ale za ten subjektivní dojem mi to nestálo vzhledem ke spolehlivosti jawácké klasiky. Nevím jakou konstrukci máš ty, ale já bych býval zvolil konstrukci s měničem na 300V a nabíjením kapacity, vybíjené přes indukčku tyristorem... elegantním řešením by bylo převinout zapalovací cívku magneta aby rovnou dávala dostatečně vysoké napětí sama, ale neznám nikoho, kdo by mi ji navinul, aby splňovala dostatečnou mezizávitovou izolaci. Pozitivní posun v otáčkách nahoru, kdy standardní indukční zapalování selhává se dá očekávat. Problém který mě odradil je ten že je třeba pro měnič navinout transformátor a udělat vibracím a otřesům odolnou konstrukci. Navíc otáčky kolem 6000/min mi trhají srdce a z dlouhodobého hlediska motoru provozovanému v tomto pásmu otáček zásadním způsobem zkracuje životnost. Tedy jsem to celkově zhodnotil jen jako neopodstatněnou užitečnost :o)
 
 
Datum: 23. května 2008 9:24
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
spravne zapalovani smesi je snad to nejdulezitejsi co muze byt... zbytek si odvodite sami:-)
 
 
Datum: 21. května 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Nevím jak ty Chong ale mně to tyristorko zlepšilo chod za plynem a posunuly se maximální otáčky. Dřív jsem jezdil tak 40 v hodině a teď jedu 50 na půl plynu. Když to tak povím je to vlastně čiptuning dvoutaktu. A lidi co s ním jeli tak říkaly že je to ohromně znát. Ten odpich z místa a akcelerace je něco úplně jiného než série.
 
 
Datum: 21. května 2008 7:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kup si za ty kačky jinou motorku.. tyristorové zapalování výkon nezvedne, je to JEN ZAPALOVÁNÍ... pouze může mít příznivý vliv na úspěšnost zážehu. Např pro magnetové zapalování v kritických nízkých a vysokých otáčkách. Jediné co by mělo význam je spádová karburace a jazýčkové sání... pak třeba i vybroušení kanálů a případně jejich další přidání. Ale pozor! Jakékoli zvýšení výkonu (v případě jawy 50 už jedině otáčkami!) musí mít adekvátní změny i na zbytku soustrojí... tedy.. zvýšit dimanzaci kliky, zlepšit uložení kliky, přesnější vyvážení kliky, zesílení převodovky a spojky. Takže je to komplexní problém na to aby jen jednoduchou úpravou šlo zvýšit výrazně výkon za pár kaček. Věř mi že od typu 550 ušla jawa 50 veliký kus cesty a že všechny levné způsoby zvýšení výkonu již větší kofři z vývoje jawy vyčerpali dávno před tebou... Jde to, ale poptej se lidí co dělají do tajných závodů co to stojí prachů a přesto jejich stroje kolikrát nevydrží ani ten závod.
 
 
Datum: 21. května 2008 7:19
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Pokud chceš zvednou výkon tak obětuj nějakou tu kačku a máš někoho kdo dělá elektroniku tak si kup TYRISTOROVÝ ZAPALOVÁNÍ.
 
 
Datum: 20. května 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
na to se vyser akorat to vyc bude zrat a rvat
 
 
Datum: 20. května 2008 17:24
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 28.04.2025 13:02:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu