 Jak jsem sem psal o tom, jestli by šel píst z 555 do válce z 20,21,23 tak jsem to myslel tak, že bych si sehnal jen novej píst (na Jawu 555) hlavu a válec 20,21,23 a potom s tim jezdil. Nevím, jestli by to šlo, a jestli jo tak jaký úpravy toho pístu... CHci zachovat pístní čep 10 mm... NECHCI měnit klikovku z 555-kový na 20,21,23-kovou do karterů z 555. Důvod je ten, že nechci drbat do předstihu a taky je to moc náročny sundávat převodovku. Chci mít větší výkon no. Jednou už jsem ty dva písty viděl, z těch novějkších ficthlů mi připadal, že měl jinak no už nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2008 20:01
Jméno: johny
IP: uživatel2090
pist na 555 je stejnej jako pist na 20,21,23 ale jedinej rozdil je vtom ze 555 ma diru na pistni cep 10mm a 20,...... ma 14mm ... ja na svoji 555 nam klikovku z 20 a jezdim v pohode
Datum: 27. března 2008 20:01
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
ja to taky tak chapu a rekl bych ze to neslo, ze ten valec nenasadis na kartry
Datum: 27. března 2008 19:27
Jméno: Js
IP: uživatel340
Pochopil jsem to správně, že chceš dát na 555 válec a hlavu z 20?
Datum: 27. března 2008 19:19
Chlapče co ti je??? JÁ CHCI DÁT PÍST Z JAWA 555 DO VÁLCE A HLAVY Z TĚCH NOVĚJŠÍCH!!!!!!!!!!!! Chápeš TO??? NECHCI měnit klikovku, tím pádem budu mít stejnej průmer pístního čepu na ojnici tak jak je na pístu z 555. CH8PE3????? Prostě chci dát na převodovku z 555 motor z 21, ale chci zachovat klikovku z 555 a proto tam bude asi 555 píst ?!?!?! Tak se zamysli nad tím, kdo je kurva, debil a pica!!!
Sorry seso zato poslední, ale musim.
Datum: 27. března 2008 19:03
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
oprava:na ojnicni lozisko
Datum: 27. března 2008 18:45
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
kurva ty si snad debil do valce to mozna pasne ale na ojnicni cep uz vubec ne kdyz chces delat nejake upravy tak musis pocitat vymenou klikovky nebo ojnicí mozna to pude jeste jinak ale to by bylo na dlouho.THC pico
Datum: 27. března 2008 18:44
|



|