Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
 Ahoj, dotaz nejlépe na Standu.
Prosím Tě, u Mustanga , píst v HÚ, by měla být hrana pístu zároveň s hranou vložky válce (a oblý vršek pístu přečuhovat), anebo vršek pístu zároveň s hranou válce ( a hrana pístu končit před hranou vložky) ?
Snažím se to formulovat správně, tak mě nebijte....
Děkuji, Petr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2019 10:44
Jméno: sovisko
IP: uživatel19519
 Díky moc. Petr
Datum: 05. ledna 2019 10:44
Jméno: standa
IP: uživatel19518
 Ano,hrana pístu má lícovat s hranou válce,rozhodně ne přečuhovat. Dsetina sem,desetina tam,to je šumák,ale nesmí čumět ven půl milimetru. Pokud vyčuhuje,tak válec podložit. Krátké (zatlučené) válce vždy popisuji fixou informací,o kolik je válec krátký,případně informaci typu 2 těsnění,3 těsnění.
Datum: 04. ledna 2019 21:16
Jméno: fikus
IP: uživatel19517
 Draku, co si vybavuji, tak u všech pionýů chodí píst takto, okraj pístu až na konec vložky válce. Je tam nepatrná mezera, nevím bohužel kolik, ale pokud nebude, je ryziko nárazu. Střed pístu musí zasahovat do spalovacího prostoru hlavy, proto to má vybrání v hlavě. Je zapotřebí co největší komprese, tudiš narvat píst co nejvíc kupředu, ale tak aby nenarážel píst
Datum: 04. ledna 2019 19:59
|



|