Jméno: ilja
IP: uživatel19298
 Ahoj, mám Mustanga (1978) po 1. výbrusu. Výkon stále slabý , start nespolehlivý i po výměně gufera pod klikou, celkovém seřízení (předstih, karbec, nová svíčka a všechno další možné...)Podezírám už jenom slabou kompresi. Ví někdo jaký tlak by měl být naměřen ve válci při měření kompresiometrem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2017 14:42
Jméno: ilja
IP: uživatel19298
 Děkuji všem, kteří tak svižně zareagovali na můj dotaz. řadu navrhovaných věcí jsem už zkoušel, ale některé návrhy ještě ne. Budu dál pátrat a dám vědět.
Datum: 13. prosince 2017 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel19301
 Asi,je to budik se stupnicí,kterej našroubuješ místo svíčky. Chce to pořádně roztočit. Zůstane ti na budiku nejvyšší hodnota. Měřili jsme s takovym kompresi na dodávce a na pikapu a řeknu ti že jsem ani jednotky nezkoumal. Pokud se ti cokoliv nezdá,tak to rozeber,u mustanga je to brnkačka  Popiš seřízení všeho a stav motoru po složení. Otáčela se klika a převodovka lehounce po dotažení šroubů? Bloky jsou párové? Píst nasazen správně? Tj šipka do výfuku,první zámek nahoru,druhý vedle výfuku? Předstih? Odtrh? Hladina? Trysky? Filtrbox a jeho počet bočních dir? Hlava těsní? Ve válci je píst a kroužky správného rozměru? Všude jsou všechna těsnění a gufera dobrá?
Datum: 12. prosince 2017 16:04
Jméno: Panel
IP: uživatel10698
 Stando v čem to vůbec měří v barech 10 bar ? Co varianta že se to zadira ?
Datum: 12. prosince 2017 12:41
Jméno: standa
IP: uživatel19300
 Starej dvoutakt jede dokud se točí klika a ve válci je nějaký tlak. Zbytek je o nastavení.
Datum: 12. prosince 2017 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel19300
 Ty hodnoty okolo 10 budou reálný. Nicméně bych problěm hledal v nastavení a nebo v montáži. Zdravej motor po výbrusu je třeba línější,tupější,má spíš tah ale nechce točit,hřeje se. Ale normálně funguje. Normálně startuje. Třeba muže chtít lehce vyšší volnoběh. Zaměř se na hladinu v plovákovce a odtrh svíčky.
Datum: 12. prosince 2017 11:02
Jméno: Panel
IP: uživatel18878
 zmenšit odtrh na svíčce jsem myslel
Datum: 12. prosince 2017 7:08
Jméno: Panel
IP: uživatel18878
 Ještě mě napadlo co takhle slaby magnety na rotoru ? Mrkni jakou hází jiskru když slabou zkusit trochu zmenšit odtrh na kladivku a zkontrolovat vzdálenost zapalovací cívky od rotoru a co když se podleje válec chytne v pohodě ? Měl jsem něco podobného u mě to byla indučka
Datum: 12. prosince 2017 7:06
Jméno: Panel
IP: uživatel19299
 Ahoj jednou mi to kamarád měřil myslím že novej válec má okolo 9-10 a starej měl myslím 5 ,ale počkej ještě jestli to někdo potvrdí už je to celkem dlouho.
Ale jezdilo mi to furt startovalo v pohodě jen už to nemělo takovou sílu bylo to znat.
Datum: 11. prosince 2017 23:22
|



|