Jméno: josef
IP: uživatel18924
 Zdar chlapi mám velký problém mám mopeda S22 po celkové GO. včetně kliky TW, mám najeto na něm přes 1000.km. ale když ujedu půl až kilometr, tak mě začne brzdit motor(stráci výkon,) udělál jsem už asi všechno, nová civka, kondezátor svičku nejsuděnejší jak Brisku, tak NKG jinak musím mít na těch svičkách otrh 0,4 jak dám větši, tak motor tarokuje, na kladivku otrch 0.4 předstich jak má být, měnil jsem i kartry, co jsem neměnil tak magneto zapalováni, jinak už úplně všecho, mám tam karbec z pincka, ale nešlo to i na originál, dál jsem tam i štelovatelnou trysku, nevím si už rady, jestli má někdo zkušenosti, tak prosim o radu. Díky moc, mopedák Josef
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2017 23:12
 Toto může dělat i zakarbonovaný výfuk. Zkus jet bez tlumiče.
Datum: 23. ledna 2017 23:12
Jméno: josef
IP: uživatel18924
 Nemyslim si, že by to bylo pístem, i ten jsem měnil, co jsem teda neměnil, tak akorát magneto, jinakl je tam všechno vyměněné. Josef
Datum: 29. prosince 2016 13:09
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jestli ten píst má správnou toleranci. Může být z materiálu, který se nadměrně rozpíná.
Datum: 28. prosince 2016 18:48
Jméno: josef
IP: uživatel18924
 To nevím kdo vyráběl píst, ale mám jej od Dvořáka z internetu, a motor je vřely po 500 metrech že na něm neudržím ruku, a svíčka se mě zdá být vypálená
Datum: 28. prosince 2016 14:41
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Od jakého výrobce máš píst? Jak moc je teplý motor ,kdy dochází k úbytku výkonu ? Jakou barvu má svíčka ?
Datum: 26. prosince 2016 9:04
|



|