 Zdar draci, mám dotaz ohledně kvality seriových karteru na pincka. má někdo zkušenosti že v některých jede motor líp a v některých huř ? samozřejmě že párové. Díky za zkušenosti a rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel18945
 Myslim že tahle debata je dál zbytečná. Znam skoro desítku lidí,který něco dělaj a každej si to dělá svou formou a za svý ceny a za každym stojí jiný výsledky a úspěchy jak závodní tak konstrukční. Každej dělá co umí. Mam třeba kamaráda,jehož práce by leckterým chytrákům vyrazila dech. Nikdo ho nezná,nikdo ho nemuže blahoslavit ani hejtovat a má klid.
Datum: 26. prosince 2016 15:08
 4Petr: Ne mě nepřipadá, že to dělá draho. Je každého věc jaké ceny nasadí. Nicméně jiným se to asi zdá, jinak nevím proč bych měl zakázek na válce tolik, že nestíhám a v příštích několika měsících asi ani nebudu. Jinak hodnotit znalosti kohokoliv koho neznáš, to je docela odvážné
Datum: 26. prosince 2016 13:33
Jméno: petr
IP: uživatel18944
 hele Marqueeu tobe pripada ze stejskal dela veci draze? tak si od nej nic nekupuj, rozumi motorum vic nez vy vsichni dohromady!!!
Datum: 26. prosince 2016 12:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Vlastně se ani nedivím, kromě 638+ nemají tyhle stroje vyndatelnou vložku. A nevím, jak bych hrabal třeba na přefuky.
Datum: 26. prosince 2016 12:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Pionýry dneska dělá spousta lidí, ale co větší ČZ, Jawy a podobný větší střepy. Do toho se nikomu moc nechce...
Datum: 26. prosince 2016 12:07
Jméno: Marquee
IP: uživatel18942
 Právě, změněným systémem plnění se dá dosáhnout lepšího točivého momentu i v nižším pásmu otáček. A o to tady jde
Datum: 25. prosince 2016 22:03
 Doslova tak. Seriovka je seriovka,ať se změnama a nebo beze změn v základu motoru a origo komponenty tě pustí do určitýho pásma otáček,kde nejsnazší cestou je trochu upravit klasickej dvoukanál,ale zas je to o tom,že buď chceš průběh na cestování a ten výkon moc nenaroste (5,5HP u cestovky mi přijde jako bájná hodnota) a nebo už trochu výkon,ale to je tak na hraně,že se s tim cestovat moc nedá,protože ten průběh je horší. A oba nezávisle na sobě jsme začali uvažovat nad tim,udělat něco vícekanálovýho na seriovku,zlepšit plnění,časování v limitu a jak moc se to v reálu změní... ideálně na plnou seriovku... první zkoušky na jaře,válec z brusírny už mám doma,motor udělám. Pro reálný výsledky chci použít muj dobrej už řádně vylágrovanej motor. Vim že 3/4 republiky nemá možnosti nechávat napřesno spasovávat bloky a něco exaktně měřit a nastavovat,proto nastavení všeho nejlíp na hulváta. Ten motor na to má.
Datum: 25. prosince 2016 21:12
 No a co že to dělá Stejskal? Záleží taky jaké válce dělá a při jaké účely. V tom jsou dost velké rozdíly. Třeba vícekanály pro běžné cestovní použití nedělá. Další věc je cena.
Datum: 24. prosince 2016 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel18936
 Já myslim,že tohle dělá už tak čtvrt republiky
Datum: 22. prosince 2016 13:13
Jméno: petr
IP: uživatel18937
 vždyt prece stejskal tohle dela uz strasne dlouho
Datum: 22. prosince 2016 10:20
Datum: 21. prosince 2016 15:01
 jj 2K je za hubičku, u vícekanálů to bude trochu horší
Datum: 21. prosince 2016 14:59
 Ozvi se na mail. Jsou to drobný
Datum: 20. prosince 2016 20:28
 Co by stál takovej válec co vypadá na oko jako seriovka ?
Datum: 20. prosince 2016 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel18934
 Ty mě čteš myšlenky kámo
Datum: 20. prosince 2016 11:05
 Pokud vše půjde jak má, tak by se v průběhu roku mohl objevit shop zaměřený přímo na tuningové a zavodní díly pro Pionýry
Datum: 20. prosince 2016 10:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Vývoj válců pro klasiky jde zdárně kupředu. Po vánocích pojedou první kousky 3K a 4K pro cestovní použití na výbrus.
Datum: 20. prosince 2016 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel18934
 No vidíš,já už jich dělal a šlo to do všech koutů CZ  já si o pravidlech a jejich kontrolování a dodržování udělal svuj obrázek
Datum: 20. prosince 2016 9:25
 na moravě se stodoláci kontrolují poměrně často... nějaký pilováni nepřipadá v úvahu
Datum: 19. prosince 2016 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel18933
 Nic extra. Srovnaj se přefuky,zbaví se ořepů a nepřesností zevnitř a trochu se popiluje sání a vejfuk tak nějak v rozumnejch mezích,aby to nemlátilo do očí.... Ty se směješ,ale i takle "málo upravenej" válec umí překvapit
Datum: 18. prosince 2016 21:21
 Je to spíš tak, že někdo kdysi napsal pravidla, a teď je všichni kopírujou ke svému závodu, ovšem situace na místě už bývá často jiná.  válec kterej na oko vypadá jak seriovka a je upravenej ? to mě docela zajímá
Datum: 18. prosince 2016 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel18932
 Ono je to podle pořadatelů. Je to dost individuální. Někde je to klasik,jinde ořežplech... spolupracoval jsem s hodně lidma,který jezděj klasiky a jediný omezení je pro ně seriovej vzhled motoru a příslušenství. Jindy jsem dělal válce,který museli na oko vypadat jako seriovka... někde maj povolenej i vejfuk... jinde nic  je to po republice různý
Datum: 17. prosince 2016 21:04
 U nás nikde není v klasiku povolenej 3k, ale stejně ho asi dost lidí jezdí.
Datum: 17. prosince 2016 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel18931
 Akorát vyvíjim 3K do klasiků
Datum: 16. prosince 2016 20:38
 Díky moc, asi budu muset ty kartery co mám doma vyzkoušet  .Jinak stavím závodní motor do klasika, a chci aby to bylo v top stavu, jelikož u fichtla je každá kravinka znát a uprav taky není moc povoleno.
Datum: 16. prosince 2016 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel18928
 Doslova tak. Okem to nepoznáš,já taky ne. Vodítkem je,jak moc volně se otáčí klika , motor utaženej a s vodícími pouzdry. Musí jít perfektně. Jak jde hůř,ale když ho povolíš,vyrazíš vodící futra a po citu ho přesadíš jinak,utahneš a je to dobrý,tak potom jsou kartery blbě udělaný,ale jde to srovnat a pak zajistit jinejma-většíma futrama a proti sobě napřesno vyfrézovanejma dírama. Musel bys mít nějaký přípravek,který ukáže souosost ložisek atd... pak to vidíš hned.... a ten by se mi taky hodil .. :-/ ale v 95% případů když to neni úplně dobrý,tak kartery nejsou párový a nebo do toho někdo řezal kladivem - a to nepoznáš nikdy,jen na přípravku.... co budeš tvořit ? Taky řešim motor,budu muset na něčem ozkoušet novej 3K,ale jedinej skvělej motor co mam je totálně dobitej
Datum: 15. prosince 2016 16:33
|



|