
Přihodim svoji zkušenost. Je jedna hrozně důležitá věc. Motor musí bejt v pořádku. Jak dobře složenej,tak bez závad,netěsností,seřízenej a nejlépe čistej. Takovej motor funguje a vydrží v uvozovkách vše. Šetřit prvních 50-100km při záběhu,ale jak je zhruba zaběhnuto tak plnej kouř do kopce i z kopce. Ono při záběhu tě bohatá směs nepustí do maxima , víc chladí a maže,takže nehrozí že bys to tahal ve vyšších otáčkách jak 5500-6000ot/min a to je furt dobrý a motoru to nemuže nijak extra vadit a MUSÍ se uchladit... zajetýmu motoru je to jedno. .. a čim víc se s tim člověk sere tim je to horší... platí že čim blbější sedlák tim větší brambory. Ale má to jedno ALE - jak jsem psal,musí bejt vše v pořádku ... jak nakouříš motor z 3km kopce a bude ti sát převoďák a nebo chytat slabou faleš někde jinde tak to uděláš párkrát... pak už si to budeš pamatovat

z kopce jezdi klidně i s kvaltem a bez plynu,ono 90% lidí to má stejně na volnoběh bohatý až se to zakoktává