Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 Zdravim, co mi u pionýra zvoní ve válci, když je po výbrusu a má najeto asi 400km? Motor jsem měl rozdělanej ale nic vyditelnýho jsem nezpozoroval.. Mezera mezi zamkama asi 0,35mm.. nevíte co by to mohlo dělat? Nemůže to bejt tim, že dávám málo oleje 1:50 , a pak se kroužky tolik ,,nezapejkaj" a zvoněj? Jinak pístní čep mě chodí v kluznim ložisku, nemohlo se něco stát tam?. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2015 23:14
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 Co jse vymačká? Pístní čep šel do pístu docela pěkně, protože píst byl nahřítej, a vůle ve futru byla řekl bych rozumná..
Datum: 03. června 2015 23:14
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Tak kliku nejlíp poznáš když ji tedy rozděláš. Vezmeš ji jednou rukou za ojniční čep a do ty ruky bouchneš směrem dolu a pak je slyšet cinknutí na ojnničnim čepu. Je to tedy laický ale funguje to. A jak ti tam šel pístní čep? lehce? Někdy se to vymačká do elipsy a už to cinká
Datum: 03. června 2015 20:16
Jméno: Pepe
IP: uživatel14157
 A jak cinká klika? Tadyto je takový jakoby chvění, jako kroužky spíš, ale ty toho nemaj najetý moc..
Datum: 02. června 2015 22:41
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Výrobce doporučil 1:20 ale v ty době byl pouze M2T. Dnes ty oleje jsou o něčem jinym. 1:50 je tedy hodně málo ale nejspíš cinká klika. Nový výbrus-větší tlaky tak to má za sebou. Většinou se dělá obojí-klika+ válec
Datum: 02. června 2015 20:45
Jméno: pepa
IP: uživatel18104
 A proc proboha mazes polovicny pomer nez porucil vyrobce ? Vzdyt snad premyslis kolenem znam lidi co to hvizdli na 1 20.. a asi si nesrazil hrany na valci a hranach ze
Datum: 02. června 2015 20:28
|



|