 Čau, chtěl jsem se zeptat, mám Stadion tak jestli bude lepší, když dám do motoru ložiska s vůlí C4? Bude to mít lepší chod nebo už to bude moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 22:42
Jméno: jc3
IP: uživatel17821
 Standa: do závodních úprav nevidím, ale kdysi jsem studoval rozdíly v materiálech a výrobci pro styk s benzínem silikonové nedoporučují a z toho vycházím. Na Jawamanii se kdysi dost řešilo, že silikonová gufera v normálním provozu (tj. dlouhodobě) nevydržela. Otázkou je, zda kvůli styku s benzínem nebo kvůli kvalitě povrchu čepu...
Datum: 29. ledna 2015 22:42
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 já jsem speciálně s guferama taky trochu bojoval, protože NBR vydržely asi 10km a byly na prach, dnes už mám všude jen VITON (fluorkaučuk), pro seriové motory běžná vitonová gufera, do závodních speciální + ještě drobné úprava.
Datum: 29. ledna 2015 11:27
 O silikonových guferech se vedou různé fámy. Jezdí v několika (cca 10ks) upravených motorech pro kategorii fichtlcup Klasik ,na jejichž stavbě jsem se jistým způsobem podílel a zatím všechny motory vydrželi alespoň dvě sezony,což je výhra,to NBR obyč nevydrží. Tak asi tak... teorie je teorie,věřte jí a nebo věřte praxi ... druhá krycí prachovka je na nic,obvzlášť ze strany zapalování ... ta je tam akorát tak dobrá,aby pod ní vletěl nějakej bordel a dodrbal celý gufero ... ale dávejte si tam co chcete ...
Datum: 28. ledna 2015 18:46
Jméno: jc3
IP: uživatel16863
 Co se týká barvy gufera, tak podle ní se řídit nelze! Je potřeba znát materiál, barevné gufero může být flourkaučuk FPM nebo silikonové MVQ. Silikonové pravděpodobně nepřežije styk s benzínem na klice. Fluorkaučuk je násobně dražší než NBR, ale užitnou hodnotu navíc ti nepřinese. Nejlepší je klasické NBR gufero, na kliku určitě jednobřit, tam se moc bordelu nedostane...
Datum: 28. ledna 2015 16:34
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 Máš origo motor, tak běžná černá ložiska z NBR materiálu budou dostačující.
Datum: 27. ledna 2015 23:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
 2 brity jsou luxus a vyzkousene ze nestvrdnou
Datum: 27. ledna 2015 19:36
 Tak jo dám tam C3, a gufera jsem dával dvoubřitté a černé, ale někde jsem četl, že ty červené gufera jsou na klice lepší a někde zase psali, že obsahují silikon a ten benzín je rozleptá. Nebo mám zůstat u klasiky a nevymyšlet?
Datum: 27. ledna 2015 17:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 pepo, prestaň radit kraviny! 2-břitými gufery asi odborník pepa myslí gufera, co jsou vybaveny přídavnou prachovkou. Pod rotorem zapalování je ta prachovka skoro k ničemu. Nemaže se a tím pádem se dost sjíždí... "Doťuknutí" za vnitřní kroužek ložiska se běžně dělá. Nevím, proč by ho měl jeden úder zničit. C4 do sériového motoru je k ničemu, dej C3.
Datum: 27. ledna 2015 0:16
Jméno: pepa
IP: uživatel17811
 Nenymislej vymislene dej tam to co je na vykrese a pokut mozno neuder na vnitni krouzek loziska jediny uder ho dokaze znicit a tak doufam ze si i ktvym superloziskum. Stocit i presne trny na nalisovani za vnejsi prumer....doufam ze hodlas namontovat 2 brita gufera a nebude ti drhnout rotor zapalovani...
Datum: 26. ledna 2015 23:23
|



|