 čau draci dělal sem u mustanga go motoru generálka klikovky nový ložiska nový gufera nový pístní kroužky a dal jsem tam ojetý pist tri krouškový a ojetý valec a nejde me to do otacek jestli to nevadi kdyz tamto je novy a valec starý s pistem a oboji je A jestli to je ono co to dela zeto nejde do otacek prosim o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2015 20:16
 mustang už jede.
Datum: 27. ledna 2015 20:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
 Co se týče toho předstihu. Nejdříve si nastav odtrh-dej píst do horní uvratě(nejlépe místo svíčky tyčku nebo menší šroubovák). Toč rotorem(pozor na správný směr otáčení-doprava nebo si nejdříve šlápni nakopávackou at vidíš kam se točí). Pak nastav odtrh na kladivku. Potom teprve nastavuj předstih aby se ti kladivko začalo otevírat 2-3mm před hor.uvratí. Za chodu nic nesešteluješ
Datum: 27. ledna 2015 19:21
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
 a vystružoval jsi ho předpokládám ručně že? pokud jo tak některy ojnice nemaji horni ojnični oko bez pouzdra vyvrtany přesně kolmo na osu válce,to nevadí pokud po nalisování nového pouzdra přestružuješ na frézce,kde to upněš ke stolu a kolmost to udělá, ale když to děláš ručně tak akorát okopírujěš tu výchylku a píst běhá ve válci šikmo a nejde do otáček.
Datum: 26. ledna 2015 10:30
 1:33 stihl
Datum: 25. ledna 2015 22:07
Jméno: Homolka
IP: uživatel13386
 A dáváš množství oleje pro záběh? A jaký?
Datum: 25. ledna 2015 20:21
Jméno: ja
IP: uživatel16483
 nastartuj povol trochu kladívka přidej plyn a pomalu zvetsuj odtrh sam to ale neudelaš
Datum: 25. ledna 2015 19:14
 O kolik priblizne?
Datum: 25. ledna 2015 18:18
Jméno: ja
IP: uživatel16862
 tak zvetsi trochu odtrh
Datum: 25. ledna 2015 17:03
 je cajk
Datum: 25. ledna 2015 12:29
Jméno: ja
IP: uživatel16862
 předstih
Datum: 25. ledna 2015 0:23
 jj je vyměněno
Datum: 24. ledna 2015 18:41
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
 píšeš generálka klikovky, to jsi měnil i pouzdro na ojnici?
Datum: 24. ledna 2015 9:45
 Jj tu jsem dal dolu
Datum: 23. ledna 2015 23:29
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
 Nedál jsi naopak píst,šípka co je na pístu musí sněrovat směrem k výfukovímu kanalu.
Datum: 23. ledna 2015 23:27
 Na nic si nevzpominam vse ho co tam ma byt tak je kdyzjsem to skompletoval tak ten vecer cca tak hodinu jelo pak uz byla tma druhy den rano nato nasednu roztlacim a nic a od te doby to nejede .
Datum: 23. ledna 2015 23:21
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 tak třeba ložiska šli po montáži snadno točit ? nebo nezapoměls tam dat někde gufero ? prostě skus si spomenut jak si to montoval jestli tam něco nesedělo tak jak mělo nebo se musela vynaložit větší síla atd... taky mě to kolikrát nejelo nevěděl sem proč rozebral sem to nic sem nenašel tak sem to zas složil a už to jelo proste skusím to dat třeba do jiných karteru atd... tak sem to dělal kdysi já když sem v práci netrávyl celí den, ted mě ty motorky jenom stojíu v garáži a není na to čas.
Datum: 23. ledna 2015 23:05
 takze pochybuju ze to bude elektrika
Datum: 23. ledna 2015 22:39
 Nikde to nepodfukuje a nez jsem zacal delat go.motoru tak to bezproblemu jezdilo
Datum: 23. ledna 2015 22:38
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
 nevadí že máš ty dvě věci staré. skontrojul jestli ti to někde nefučí třeba pod válcem nebo karbecem nebo elektrika to može dělat na tech pinckoch je to zapalování dost často dokur****
Datum: 23. ledna 2015 22:34
|



|