Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 Zdar o kolik můžu na čz 175/450 snížit hlavu? o 1 nebo 2mm.????
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 16:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17791
 Motorku sem rok na to prodal motor z toho jezdi ve sportce duvodem prodeje bylo to ze mi nikdy nesedla tociva charakteristika proste se tomu muselo desne nakladat primo debilni byl mix tento motor a dlouhej plyn chce to rychlopal..a porad jed v poloze plynu on..na doraz
Datum: 17. ledna 2015 16:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17791
 Jedna prakticka mel jse tudle 175 na 16 kolech a hlavu upocnutou o 3 mm od puvodni roviny spalovak upraven otiskem modeliny upraven tak aby vsude tak 03 05mm vrstvy modeliny a pist nenarazil samo vsechny hrany zacisteny.masina do kopce vzdy 559 ujela ale na rovine jawa vzdy jela vic...prisel kopec a cz mela navhr..
Datum: 17. ledna 2015 16:45
Datum: 17. ledna 2015 16:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a ty jawa,cz než začneš něco dělat tak si o tom něco přečti, ono zvýšení komprese má vliv na zvýšení výkonu jen častečně a za určitých podmínek. Prostě ne vždy.
Datum: 17. ledna 2015 10:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 bakoune nechytej mě za slovo, z matematického hlediska máš samozřejmě pravdu, ale v hantýrce se používá oboje
Datum: 17. ledna 2015 10:50
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 no ja nevim... vůbec tomu nerozumím ale kamarád co má 250 kejvačku v krosu říkal že snížením hlavy je větší kompresní poměr a pak větší výkon (což je pravda) a on říkal že mu to strejc dělal na soustruhu o 2mm aby byl píst těsně u hlavy... a zjistil jsem že 175/450 a 250/353 má stejný zdvih pístu
Datum: 17. ledna 2015 10:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
 marquee: pleteš si obsah a objem .)
Datum: 16. ledna 2015 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel17788
 Jen bych podotkl,že pokud je hlava dobře udělaná,tak píst nemuže narazit do hlavy nikdy!!! Ani kdyby ta hlava byla snížená o 5mm !! Ono totiž snížit hlavu je něco trochu jiného,než ji jen "zkrátit" o pár milimetrů,musí se udělat i spalovák,radius,antidetonačka atd.... je vidět,kdo o tom co ví .... jinak zbytek platí to co psal marquee,musíš vědět,jakej kompresní poměr chceš,idálně vědět přesnej objem hlavy.
Datum: 16. ledna 2015 20:06
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 To je ovšem teoretický poměr, skutečný zjistíš tak, že místo celého obsahu použiješ obsah válce po uzavření výfukového kanálu
Datum: 16. ledna 2015 19:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 (Obsah spalovacího prostoru + obsah válce) / obsah spalovacího prostoru. Tak vypočítáš kompresní poměr
Datum: 16. ledna 2015 19:01
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
 kamarád ríkal že na své 250 to má 2 mm. aby píst byl těsně u hlavy... a a se počítá ten kompresní poměr?
Datum: 16. ledna 2015 13:56
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 O 2 až 3 desetiny milimetru!!!!! Neexistuje o 1milimetrnebo 2 to je strašně moc. To by ti křápal píst do hlavy.
Datum: 16. ledna 2015 11:20
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Můžeš o kolik chceš. Nebylo by lepší si změřit nebo zjistit jaký je kompresní prostor, spočítat si kompresní poměr a dopočítat si o kolik snížit hlavu, aby jsi dostal poměr jaký potřebuješ??? To je ale asi moc práce
Datum: 16. ledna 2015 6:15
|



|