Jméno: Tomasvavra
IP: uživatel1434
Posl.aktualizace: 02. dubna 2014 19:20
 taky se přikláním k názoru že jsi udělal trošku blbost... i novější motory tam mají takový schodky
Datum: 02. dubna 2014 19:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 K nicemu...
Datum: 01. dubna 2014 22:40
Jméno: nic
IP: uživatel9389
 Máš to moc pod urověn kliky, ale to by zas tak nevadilo. A ten okopanej povrch taky tomu nepřidá, takže to pojede stejně nebo hůř ale ten rozdíl ani nepoznáš
Datum: 01. dubna 2014 22:18
Jméno: Pablo
IP: uživatel16820
 Sání ve válci pionýra se hlavně lícuje proto, že je od výroby velmi nepřesně udělané a pokud se dobře opraví pak to jde poznat na otáčkach motoru+trošičku větší výkon. V klikovém prostoru bych problém s lícováním neviděl. Jinak co se týče leštění je to tak trochu minulost. Osobně mám zkušenosti s válcemi jak s vyleštěnámi kanálami tak bez vyleštění a rozdíl na výkonu žádný tak asi tak. Leští se hlavně výfukový kanál z důvodu zabránění usazování karbonu.
Datum: 01. dubna 2014 22:14
 nazdar kluci... ja bych rekl, ze kdyz ma smes hladkou cestu a nema se o co rozvyrit atd... tak je to jedine dobre. ten rantl je tam na hovno... proc by se jinak lestily kanaly a licovaly sani a vyfuk... prece aby to litalo  takze u me dobry. ale jeste bych rad slysel dalsi nazory
Datum: 01. dubna 2014 21:36
Jméno: Pablo
IP: uživatel16820
 Proč si to odebíral když si nevěděl jaký to bude mít vliv na výkon? Jako určitě od toho nečekej žádné změny.
Datum: 01. dubna 2014 20:23
|



|