 Zdar draci, potřebuju radu.Otec mi bude dělat v práci výbrus, co je lepší: válec vyhonovat nebo vybrousit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2014 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Tak vidíš že si nevymejšlim. A čim hrubší výbrus tim líp drží olej a válec se perfektně maže. Výbrusy co si nechávam dělat jsou takový a defakto po základnim zajetí 50-100km je s dostatečnou lehce větší tryskou motor schopnej jet naplno třeba 12h závod... Nech udělat klasickej výbrus s klasickou vůlí 0,03 a nebo s vůlí 0,05mm a nemuže se hryznout. Po dobu zajíždění obohať směs.
Datum: 17. března 2014 19:30
 Díky moc, právě, že to u otce v práci týpek brousí na zakázky pro jednoho opraváře u nás a lidi si nestěžujou. Ale pokud se to klasicky má honovat tak to vyhonuju ať je to jistější. Bo před tím jsem měl broušený válec na jawu 250 a ta se mi asi dvakrát lehce kousla a teď jsem to měl broušené na 350 na kývačce a asi po ujetí 900 km se mi to hryzlo na tvrdo a drážky jak blázen (po tolikati kilometrech jsem nechápal), takže dělám další výbrus a jestli se to i tentokrát hryzne tak mě asi odvezou  .
Datum: 17. března 2014 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Že to jde na nějaké brusce vím,ale nikdy jsem to neviděl - možná to má polskej válec a proto se taky zajíždí 600km aby se přestal utahovat a pak se na tom teprve dá jezdit - alespoň takovej jsem měl já a znova bych to nechtěl. Takže za mě vyhrává klasická honovačka. Nad to neni.
Datum: 17. března 2014 17:28
 Zdar. Ideálně vyhonovat na honovačce - co otáčka, to zdvih honovací hlavy. Proto jsou tam po výbrusu ty charakteristické křížky...ten povrch nesmí být moc hladký, jinak se to bude přidírat.
Datum: 17. března 2014 16:05
|



|