Jméno: acer
IP: uživatel15208
 čau draci,poradte nějáký úpravy na zvednutí výkonu u stadiona? nechci dělat nějakej extrém hledám kompromis mezi výkonem a životností tzn. aby to jelo alespon stejně jako pionýr nebo simson, jezdil jsem na seriový s22 a pocitově by to sneslo o zub větší kolečko ale poradte co dál např.vyleštit kanály? a kolik kroužků na píst ? karbec dam nejspíš s pionýra a kamarád říkal vykuchat výfuk, představoval bych si prostě aby to jelo lépe než série myslím si s těmi úpravami co jsem vypsal se životnost sníží minimálně a spotřeba bude stejná,poradte teda co dál ,díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2013 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel16614
 Jo a zapoměl jsem,hlavu snížit na soustruhu,volit takový objem hlavy,aby to jen vykompenzovalo úpravu výfukového kanálu,nelze ji snižovat moc jinak se pak deformuje.
Datum: 27. prosince 2013 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel16614
 Na tohle neumim odpovědět,nevim jak si to upravil,maximálně mužu poradit v tom,že kanály by neměli být okousané a píst nesmí zadrhávat o výfukový kanál a zakopávat o sací...ze zkušenosti bych na seriovku dal dvoukroužkovej píst....
Datum: 27. prosince 2013 13:09
Jméno: acer
IP: uživatel15208
 Ve valci uz sem si s kanalama lehce pohral vyfukovej jsem o neco zvetsil myslim nahoru a do boku a saci dolu a do boku karbec uz man z fichtla jen udelat prirubu a jeste to vylestim, hlava se snizuje na soustruhu ? a kolik krouzku na pist? A jak presne mam jeste upravit kanaly?
Datum: 27. prosince 2013 11:40
 Trošku poladit ve válci sací a vejfukovej kanál (origo plochy jsou směšný ),pak udělat přírubu na karb z j21 a výfuk bych moc nekuchal,takovej ten doutníček nemá vevnitř skoro nic... To spíš použít to nejkratší vejfukový koleno co je na Staďáka. Ten válec už jsem dělal,tak nějak jako Pio to jede...tak něco mezi j05 a j21 ... A snese to i o píď snížit hlavu ...
Datum: 27. prosince 2013 7:16
|



|